דף הבית » בינג’ » איך אני יודע איזה דגם אייפון יש לי?

איך אני יודע איזה דגם אייפון יש לי?

איך אני יודע איזה דגם אייפון יש לי?

בדוק את מספר הדגם

הדרך הקלה ביותר לזהות איזה דגם אייפון יש לך היא לבדוק את מספר הדגם. ניתן למצוא זאת בגב המכשיר, או באפליקציית ההגדרות. כדי לבדוק את מספר הדגם באפליקציית ההגדרות, פתח את 'הגדרות' ובחר 'כללי' ולאחר מכן 'אודות'. מספר הדגם יופיע בחלק שכותרתו דגם. זה בדרך כלל רשום כ-AXXXX, כאשר האיקסים הם מספרים.

השווה לדגמים מוכרים

ברגע שיש לך את מספר הדגם, תוכל להשוות אותו לרשימת דגמי האייפון המוכרים. אפל הוציאה מגוון דגמים שונים לאורך השנים, ולכל אחד יש מספר דגם שונה. על ידי השוואת מספר הדגם לרשימת הדגמים המוכרים, תוכל לקבוע איזה דגם אייפון יש לך.

שקול את התכונות

דרך נוספת לזהות איזה דגם אייפון יש לך היא לשקול את התכונות של המכשיר. לדגמים שונים יש תכונות שונות, כגון גדלים שונים, מעבדים שונים, מצלמות שונות ויכולות אחסון שונות. על ידי התחשבות בתכונות המכשיר שלך, תוכל לקבוע איזה דגם יש לך.

תסתכל על האריזה

אם אתה עדיין לא יכול לקבוע איזה דגם אייפון יש לך, אתה יכול להסתכל על האריזה. על האריזה של המכשיר לרשום את מספר הדגם, שאותו תוכל להשוות לרשימת הדגמים המוכרים. אם אין לך את האריזה, תוכל לנסות ליצור קשר עם החנות שבה רכשת את המכשיר, שכן ייתכן שהיא תוכל לספק לך את מספר הדגם.

חשוב לזהות איזה דגם אייפון יש לך, מכיוון שהוא יכול לעזור לך לקבוע אילו אביזרים ואפליקציות תואמים למכשיר שלך. על ידי בדיקת מספר הדגם, השוואתו לדגמים מוכרים, התחשבות במאפיינים ועיון באריזה, תוכל לקבוע איזה דגם אייפון יש לך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן