דף הבית » TOP10 » איך אני יודע איזה כרטיס מסך יש לי?

איך אני יודע איזה כרטיס מסך יש לי?

איך אני יודע איזה כרטיס מסך יש לי?

מבוא

האם אתה צריך לדעת איזה כרטיס מסך מותקן במחשב שלך? בין אם אתה מחפש לשדרג את כרטיס המסך שלך או לפתור בעיה, חשוב לדעת איזה סוג כרטיס מסך יש לך. למרבה המזל, יש כמה דרכים קלות לגלות איזה סוג כרטיס מסך יש לך.

בדוק את מנהל ההתקנים שלך

הדרך הקלה ביותר לגלות איזה סוג כרטיס מסך יש לך היא לבדוק את מנהל ההתקנים שלך. כדי לפתוח את מנהל ההתקנים שלך, הקש על מקש Windows + X כדי לפתוח את התפריט Power User, ולאחר מכן בחר במנהל ההתקנים. אתה יכול גם לפתוח את מנהל ההתקנים על ידי לחיצה ימנית על לחצן התחל ובחירה במנהל ההתקנים מתפריט ההקשר.

לאחר שמנהל ההתקנים פתוח, חפש את הקטע "מתאמי תצוגה". זה יפרט את כל כרטיסי המסך המותקנים במחשב שלך. אם יש לך מספר כרטיסי מסך, הם יופיעו בנפרד. למידע נוסף על כרטיס מסך, לחץ לחיצה ימנית עליו ובחר מאפיינים. פעולה זו תפתח את חלון המאפיינים, אשר יפרט את היצרן ומספר הדגם של כרטיס המסך.

בדוק את פרטי המערכת שלך

דרך נוספת לגלות איזה סוג של כרטיס מסך יש לך היא לבדוק את פרטי המערכת שלך. כדי לפתוח את מידע המערכת, הקש על מקש Windows + R כדי לפתוח את חלון ההפעלה, ואז הקלד "msinfo32" והקש Enter. אתה יכול גם לפתוח את מידע המערכת שלך על ידי לחיצה ימנית על לחצן התחל ובחירה במידע מערכת מתפריט ההקשר.

לאחר פתיחת חלון מידע המערכת, חפש את הקטע "רכיבים". זה יפרט את כל הרכיבים המותקנים במחשב שלך, כולל כרטיס המסך שלך. למידע נוסף על כרטיס מסך, לחץ עליו פעמיים. פעולה זו תפתח את חלון המאפיינים, אשר יפרט את היצרן ומספר הדגם של כרטיס המסך.

בדוק את אתר האינטרנט של יצרן הכרטיסים הגרפיים שלך

אם אתה עדיין לא בטוח איזה סוג כרטיס מסך יש לך, אתה יכול לבדוק באתר האינטרנט של יצרן כרטיס המסך. לרוב יצרני כרטיסי המסך יש אתר אינטרנט שבו תוכלו להוריד מנהלי התקנים ולמצוא מידע על המוצרים שלהם. כדי לגלות איזה סוג של כרטיס מסך יש לך, חפש את הסעיף "תמיכה" או "הורדות" באתר היצרן. זה בדרך כלל יפרט את כל כרטיסי המסך שהיצרן מציע, יחד עם מספרי הדגם שלהם.

בדוק את מפרטי המערכת שלך

אם אתה עדיין לא בטוח איזה סוג של כרטיס מסך יש לך, אתה יכול לבדוק את מפרטי המערכת שלך. רוב המחשבים מגיעים עם תווית בתחתית או בצד המפרטת את מפרטי המערכת, כולל סוג כרטיס המסך המותקן. אם למחשב שלך אין תווית, בדרך כלל תוכל למצוא את מפרטי המערכת במדריך או באתר היצרן.

בדוק את אתר האינטרנט של יצרן כרטיסי המסך שלך

אם עדיין אינך מצליח לגלות איזה סוג כרטיס מסך יש לך, תוכל לבדוק באתר האינטרנט של יצרן כרטיס המסך. לרוב יצרני כרטיסי המסך יש אתר אינטרנט שבו תוכלו להוריד מנהלי התקנים ולמצוא מידע על המוצרים שלהם. כדי לגלות איזה סוג של כרטיס מסך יש לך, חפש את הסעיף "תמיכה" או "הורדות" באתר היצרן. זה בדרך כלל יפרט את כל כרטיסי המסך שהיצרן מציע, יחד עם מספרי הדגם שלהם.

סיכום

קל לגלות איזה סוג כרטיס מסך יש לך. אתה יכול לבדוק את מנהל ההתקנים, מידע המערכת, מפרטי המערכת או אתר האינטרנט של יצרן כרטיס המסך כדי לגלות איזה סוג כרטיס מסך יש לך. ברגע שאתה יודע איזה סוג של כרטיס מסך יש לך, אתה יכול להתקין את מנהלי ההתקן העדכניים ביותר או לפתור בעיות כלשהן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן