דף הבית » רץ ברשת » איך אני יודע איזה צבע שיער מתאים לי?

איך אני יודע איזה צבע שיער מתאים לי?

איך אני יודע איזה צבע שיער מתאים לי?

איזה צבע שיער מתאים לי?

מציאת צבע השיער המתאים לך יכולה להיות משימה קשה. מה שנראה טוב על מישהו אחר עלול לא להיראות טוב עליך. לפני שאת מחליטה לצבוע את השיער שלך בצבע מסוים, חשוב להבין איזה צבע שיער ייראה עלייך הכי טוב. מאמר זה יעזור לך לקבוע איזה צבע שיער ייראה הכי טוב עליך וכיצד לשנות את צבע השיער שלך.

שקול את גוון העור שלך

הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בבחירת צבע שיער הוא גוון העור שלך. גוון העור שלך יקבע אילו צבעי שיער ייראו הכי טוב עליך. באופן כללי, גווני עור קרירים נראים הכי טוב עם צבעי שיער קרירים, בעוד שגווני עור חמים נראים הכי טוב עם צבעי שיער חמים. אם יש לך גוון עור ניטרלי, תוכל לבחור בצבע שיער קריר או חם.

בחר גוון

לאחר שקבעת את גוון העור שלך, תוכל לבחור גוון של צבע שיער שייראה הכי טוב עליך. אם יש לך גוון עור קריר, עליך לבחור גוון קריר של צבע שיער, כגון בלונד אפר, חום קריר או שחור. אם יש לך גוון עור חם, עליך לבחור גוון חם של צבע שיער, כגון בלונד זהוב, נחושת או ערמוני.

בדוק את הצבע

לפני שאתה מתחייב לצבע שיער, עליך לבדוק אותו תחילה. אתה יכול לעשות זאת על ידי שימוש בצבע שיער זמני או על ידי שימוש בדוגמית צבע. זה יאפשר לך לראות איך צבע השיער ייראה עליך לפני שאתה מתחייב. זה גם יעזור לך לקבוע אם צבע השיער שבחרת הוא המתאים לך.

התייעצו עם איש מקצוע

אם את עדיין לא בטוחה באיזה צבע שיער לבחור, כדאי להתייעץ עם איש מקצוע. מעצב מקצועי יכול לעזור לך לקבוע איזה צבע שיער ייראה הכי טוב עליך וגם יכול לעזור לך לבחור גוון שישלים את גוון העור שלך. הם יכולים גם לספק עצות כיצד לשמור על צבע השיער החדש שלך.

להיות סבלני

חשוב להתאזר בסבלנות בעת שינוי צבע השיער. זה יכול לקחת כמה יישומים כדי להשיג את הצבע הרצוי ויכול לקחת זמן עד שהצבע ישקע. הקפידו לעקוב אחר ההוראות שעל קופסת צבע השיער ולהשתמש במוצרים המומלצים לשמירה על הצבע.

טבלה: מדריך צבע שיער

גוון עור צבע שיער
קריר בלונד אפר, חום מגניב, שחור
נעים בלונדינית זהובה, נחושת, ערמונית
ניטראלי קריר או חם

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן