דף הבית » להעביר את הזמן » איך אני יודע אם אני מחוסן נגד חצבת?

איך אני יודע אם אני מחוסן נגד חצבת?

. איך אני יודע אם אני מחוסן נגד חצבת?

מה זה חצבת?

חצבת היא נגיף מדבק מאוד שעלול לגרום לסיבוכים בריאותיים חמורים, כולל דלקת ריאות, דלקת מוח ואפילו מוות. זה מתפשט באוויר כאשר אדם נגוע משתעל או מתעטש. הנגיף יכול להתפשט גם באמצעות מגע עם רוק או ריר של אדם נגוע. חצבת שכיחה ביותר בילדים, אך גם מבוגרים יכולים לחלות בה. זה מסוכן במיוחד עבור נשים בהריון, תינוקות ואנשים עם מערכת חיסון מוחלשת.

מהו החיסון נגד חצבת?

החיסון נגד חצבת הוא דרך בטוחה ויעילה להגנה מפני חצבת. היא ניתנת בזריקה בודדת וניתנת בדרך כלל לילדים בגילאי 12 עד 15 חודשים. מנה שנייה מומלצת בגיל 4 עד 6 שנים. החיסון נגד חצבת יעיל מאוד במניעת חצבת. ההערכה היא ששתי מנות של החיסון יעילות ב-97% במניעת חצבת.

מי צריך לקבל את החיסון נגד חצבת?

החיסון נגד חצבת מומלץ לכל הילדים והמבוגרים שלא חלו בחצבת. זה חשוב במיוחד עבור אנשים שנמצאים בסיכון גבוה לחלות בחצבת, כגון אלה הנוסעים לאזורים שבהם חצבת נפוצה, עובדי שירותי בריאות ואנשים שחיים או עובדים בקשר הדוק עם אחרים.

מה אם אני לא יודע אם קיבלתי חיסון?

אם אינך יודע אם קיבלת חיסון נגד חצבת, עליך לדבר עם הרופא שלך. הם יכולים לבדוק את התיעוד הרפואי שלך כדי לראות אם קיבלת את החיסון. אם לא התחסנת, ספק שירותי הבריאות שלך יכול לתת לך את החיסון. זה בטוח ויעיל ויכול לעזור להגן עליך מפני חצבת.

מה אם אין לי גישה לרשומות הרפואיות שלי?

אם אין לך גישה לתיעוד הרפואי שלך, אתה עדיין יכול לקבל את החיסון נגד חצבת. הרופא שלך יכול לתת לך את החיסון גם אם אין לך הוכחה שחוסנת.

השוואה מהירה

תַרכִּיב יְעִילוּת
חיסון נגד חצבת 97% יעיל

הדרך הטובה ביותר להגן מפני חצבת היא להתחסן. החיסון בטוח ויעיל ויכול לעזור להגן עליך מפני חצבת. אם אינך יודע אם קיבלת חיסון, דבר עם הרופא שלך. הם יכולים לבדוק את התיעוד הרפואי שלך או לתת לך את החיסון גם אם אין לך הוכחה שחוסנת. למידע נוסף על חצבת וחיסון חצבת, בקר ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן