דף הבית » אנציקלופדיה » איך אני יודע אם האנדרואיד שלי מגובה?

איך אני יודע אם האנדרואיד שלי מגובה?

איך אני יודע אם האנדרואיד שלי מגובה?

איך אני יודע אם האנדרואיד שלי מגובה?

מכשירי אנדרואיד הופכים פופולריים יותר ויותר, ועם זה מגיע הצורך לגבות את המכשיר שלך למקרה שמשהו ישתבש. אבל איך אתה יודע אם האנדרואיד שלך מגובה? במאמר זה, נדון בדרכים השונות שבהן תוכל לבדוק אם האנדרואיד שלך מגובה וכיצד לגבות אותו אם לא.

בדיקת הגדרות הגיבוי שלך

השלב הראשון בקביעה אם האנדרואיד שלך מגובה הוא לבדוק את הגדרות הגיבוי שלך. לשם כך, עבור לתפריט ההגדרות של המכשיר שלך וחפש את אפשרות הגיבוי והאיפוס. כאן תוכל לראות אם המכשיר שלך מוגדר לגיבוי אוטומטי או שאתה צריך לגבות אותו באופן ידני.

שימוש בגוגל דרייב

אם המכשיר שלך מוגדר לגיבוי אוטומטי, סביר להניח שהוא משתמש ב-Google Drive כדי לאחסן את הגיבויים. כדי לבדוק זאת, פתח את אפליקציית Google Drive במכשיר שלך וחפש את תיקיית הגיבוי. אם אתה רואה תיקיה עם שם המכשיר שלך, המכשיר שלך מגובה ב-Google Drive.

שימוש באפליקציות של צד שלישי

אם אתה משתמש באפליקציה של צד שלישי כדי לגבות את המכשיר שלך, תצטרך לבדוק את הגדרות האפליקציה כדי לראות אם היא מוגדרת לגיבוי המכשיר שלך. לרוב האפליקציות תהיה הגדרה המאפשרת לך לבדוק אם המכשיר שלך בגיבוי.

כיצד לגבות את מכשיר האנדרואיד שלך

אם קבעתם שהמכשיר שלכם אינו בגיבוי, יהיה עליכם לגבות אותו באופן ידני. הנה כמה דרכים שבהן תוכל לעשות זאת:

שימוש בגוגל דרייב

אם ברצונך לגבות את המכשיר שלך ב-Google Drive, יהיה עליך לפתוח את אפליקציית Google Drive ולהקיש על תיקיית הגיבוי. כאן תוכל לבחור אילו קבצים ותיקיות ברצונך לגבות.

שימוש באפליקציות של צד שלישי

אם אתה משתמש באפליקציה של צד שלישי כדי לגבות את המכשיר שלך, תצטרך לפתוח את האפליקציה ולחפש את אפשרות הגיבוי. כאן תוכל לבחור אילו קבצים ותיקיות ברצונך לגבות.

להשתמש במחשב

אתה יכול גם לגבות את המכשיר שלך למחשב באמצעות כבל USB. לשם כך, חבר את המכשיר למחשב ופתח את סייר הקבצים. כאן תוכל לבחור אילו קבצים ותיקיות ברצונך לגבות.

השוואה מהירה

שיטה יתרונות חסרונות
גוגל דרייב קל לשימוש, מאובטח ובחינם דורש חיבור לאינטרנט
אפליקציות של צד שלישי מאובטח, ניתן להתאמה אישית ובחינם דורש חיבור לאינטרנט
מַחשֵׁב מאובטח, מהיר ובחינם דורש כבל USB

גיבוי מכשיר האנדרואיד שלך הוא צעד חשוב בהגנה על הנתונים שלך. על ידי בדיקת הגדרות הגיבוי שלך ושימוש באחת מהשיטות שלמעלה, אתה יכול להבטיח שהמכשיר שלך מגובה ושהנתונים שלך בטוחים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן