דף הבית » המלצות הצוות » איך אני יודע אם האנדרואיד שלי מגובה?

איך אני יודע אם האנדרואיד שלי מגובה?

איך אני יודע אם האנדרואיד שלי מגובה?

מהו גיבוי אנדרואיד?

גיבוי אנדרואיד הוא תכונה המאפשרת לך לגבות את הנתונים, ההגדרות והאפליקציות של מכשיר האנדרואיד שלך. תכונה זו זמינה ברוב מכשירי האנדרואיד, והיא מאפשרת לך לשחזר את המכשיר למצבו המקורי אם משהו משתבש.

כיצד לבדוק אם האנדרואיד שלך מגובה

הצעד הראשון כדי לדעת אם האנדרואיד שלך מגובה הוא לפתוח את אפליקציית ההגדרות. ברגע שאתה באפליקציית ההגדרות, תרצה לחפש את אפשרות הגיבוי והאיפוס. אם אינך רואה אפשרות זו, ייתכן שהיא ממוקמת בחלק אחר של אפליקציית ההגדרות. לאחר שאיתרת את אפשרות הגיבוי והאיפוס, תרצה להקיש עליה כדי לפתוח אותה. בדף גיבוי ואיפוס, אתה אמור לראות אפשרות שאומרת "גבה את הנתונים שלי". אם אפשרות זו מופעלת, המכשיר שלך מגובה.

כיצד לגבות את האנדרואיד שלך

אם אינך רואה את האפשרות "גבה את הנתונים שלי" מופעלת, תצטרך לגבות את מכשיר האנדרואיד שלך. כדי לעשות זאת, תחילה יהיה עליך לפתוח את אפליקציית ההגדרות ולאתר את אפשרות הגיבוי והאיפוס. לאחר שפתחת את דף הגיבוי והאיפוס, תרצה להקיש על האפשרות "גבה את הנתונים שלי" כדי להפעיל אותו. לאחר שהפעלת את האפשרות "גבה את הנתונים שלי", תצטרך כדי לבחור שירות גיבוי. גוגל מציעה שירות גיבוי משלה, אבל אתה יכול גם להשתמש בשירותי צד שלישי כמו Dropbox או OneDrive. לאחר שבחרת בשירות גיבוי, תצטרך להזין את פרטי הכניסה שלך כדי שניתן יהיה לגבות את המכשיר שלך.

כיצד לשחזר את האנדרואיד שלך

אם משהו משתבש במכשיר האנדרואיד שלך, תוכל לשחזר אותו למצבו המקורי באמצעות הגיבוי שיצרת. כדי לעשות זאת, תחילה יהיה עליך לפתוח את אפליקציית ההגדרות ולאתר את אפשרות הגיבוי והאיפוס. לאחר שפתחת את דף הגיבוי והאיפוס, תרצה להקיש על האפשרות "שחזר את הנתונים שלי" כדי לשחזר את המכשיר שלך. לאחר שהקשת על האפשרות "שחזר את הנתונים שלי", תצטרך לבחור שירות הגיבוי שבו השתמשת לגיבוי המכשיר שלך. לאחר שבחרת בשירות הגיבוי, תצטרך להזין את פרטי ההתחברות שלך כדי שניתן יהיה לשחזר את המכשיר שלך. לאחר שתזין את פרטי הכניסה שלך, המכשיר שלך יתחיל לשחזר מהגיבוי. בהתאם לגודל הגיבוי, תהליך זה עשוי להימשך מספר דקות או מספר שעות. לאחר השלמת תהליך השחזור, המכשיר שלך ישוחזר למצבו המקורי. חשוב לדעת אם האנדרואיד שלך מגובה, מכיוון שהוא יכול לעזור לך לשחזר את המכשיר אם משהו ישתבש. אם מכשיר ה-Android שלך לא מגובה, תוכל להשתמש בשלבים המפורטים למעלה כדי לגבות אותו ולשחזר אותו אם משהו משתבש.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן