דף הבית » מומלץ בהקדם » איך אני יודע אם יש לי Xbox Gold Bucks?

איך אני יודע אם יש לי Xbox Gold Bucks?

איך אני יודע אם יש לי Xbox Gold Bucks?

מה זה Xbox Gold Bucks?

Xbox Gold Bucks הוא מטבע וירטואלי שניתן להשתמש בו לרכישת פריטים מחנות ה-Xbox. הם סוג של מטבע דיגיטלי שניתן להשתמש בו לרכישת משחקים, סרטים, מוזיקה ועוד מחנות ה-Xbox. Xbox Gold Bucks אינם זהים לכסף אמיתי, ולא ניתן להשתמש בהם לרכישת פריטים מחוץ ל-Xbox Store.

מה ההבדלים בין Xbox Gold Bucks לסוגים אחרים של מטבעות?

Xbox Gold Bucks שונים מסוגים אחרים של מטבעות בכמה דרכים. ראשית, הם זמינים לשימוש רק ב-Xbox Store. המשמעות היא שלא ניתן להשתמש בהם לרכישת פריטים מחנויות או אתרים אחרים. שנית, Xbox Gold Bucks אינם זהים לכסף אמיתי. הם סוג של מטבע וירטואלי שניתן להשתמש בו רק לרכישת פריטים מחנות ה-Xbox. לבסוף, Xbox Gold Bucks לא ניתנים להעברה. לא ניתן להמיר אותם בכסף אמיתי או בסוגים אחרים של מטבעות.

איך אני יודע אם יש לי Xbox Gold Bucks?

אם יש לך חשבון Xbox, אתה יכול לבדוק אם יש לך Xbox Gold Bucks על ידי מעבר ל-Xbox Store. ברגע שאתה נמצא ב-Xbox Store, תראה קטע שכותרתו "My Gold Bucks". חלק זה יראה לך כמה Xbox Gold Bucks יש לך זמין לשימוש. אתה יכול גם לראות את יתרת ה-Xbox Gold Bucks שלך בקטע "החשבון שלי" של Xbox Store.

השוואה מהירה

סוג המטבע שמיש ב-Xbox Store? ניתן להעברה?
Xbox Gold Bucks כן לא
כסף אמיתי כן כן
סוגים אחרים של מטבעות לא כן

לסיכום, Xbox Gold Bucks הם סוג של מטבע וירטואלי שניתן להשתמש בו לרכישת פריטים מחנות ה-Xbox. הם שונים מסוגים אחרים של מטבעות בכך שהם זמינים לשימוש רק ב-Xbox Store ואינם ניתנים להעברה. אם יש לך חשבון Xbox, אתה יכול לבדוק אם יש לך Xbox Gold Bucks על ידי מעבר ל-Xbox Store והצגת יתרת Xbox Gold Bucks שלך בקטע "החשבון שלי".

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן