דף הבית » אנציקלופדיה » איך אתה יודע אחרי מה עקבתי באינסטגרם פעם אחת?

איך אתה יודע אחרי מה עקבתי באינסטגרם פעם אחת?

איך אתה יודע אחרי מה עקבתי באינסטגרם פעם אחת?

מה אני יכול לראות על המעקבים שלי בעבר באינסטגרם?

כשאתה עוקב אחר חשבון באינסטגרם, קל לשכוח ממנו. קל גם לעקוב אחר חשבון ולאחר מכן להחליט לבטל את המעקב אחריו. אבל איך אתה יודע על איזה חשבונות עקבת באינסטגרם בעבר?

החדשות הטובות הן שתוכלו לגלות בקלות על אילו חשבונות עקבתם באינסטגרם בעבר. זה יכול להיות שימושי אם אתה רוצה לעקוב אחר החשבונות שאתה עוקב אחריהם, או אם אתה רוצה לברר אחרי מה עקבת פעם אחר כך ולאחר מכן ביטלת.

איך לגלות אחרי מה עקבת באינסטגרם פעם אחת

שלב 1: עבור אל הפרופיל שלך

כדי לגלות אחרי מה עקבת באינסטגרם פעם אחת, הצעד הראשון הוא לעבור לפרופיל שלך. כדי לעשות זאת, הקש על סמל הפרופיל בפינה השמאלית התחתונה של אפליקציית אינסטגרם.

שלב 2: הקש על עוקב

ברגע שאתה בפרופיל שלך, הקש על הלחצן "עוקב". זה יציג לך רשימה של כל החשבונות שאתה עוקב אחריהם כעת.

שלב 3: הקש על מעקב אחר הפעילות

בראש רשימת "עוקבים", תראה כפתור "פעילות עוקב". הקש על לחצן זה כדי להציג רשימה של כל החשבונות שעקבתם אחריהם בעבר. רשימה זו תכלול את כל החשבונות שעקבתם אחריהם ולאחר מכן הפסקתם לעקוב אחריהם.

תוכל גם להציג רשימה של כל החשבונות שעקבתם אחריהם לאחרונה. כדי לעשות זאת, הקש על כפתור "בעקבות אחרונות" בחלק העליון של רשימת "במעקב".

אתה יכול גם להציג רשימה של כל החשבונות שעקבת אחריהם ולאחר מכן חסמתם מאוחר יותר. כדי לעשות זאת, הקש על הלחצן "חסום" בראש רשימת ה"עוקבים".

כיצד לעקוב אחר המעקבים הנוכחיים שלך

אם אתה רוצה לעקוב אחר החשבונות שאתה עוקב אחריהם כעת, יש כמה דרכים שונות לעשות זאת. הראשון הוא להשתמש בתכונה "פעילות עוקב". זה יציג לך רשימה של כל החשבונות שעקבתם אחריהם בעבר, כולל כל החשבונות שעקבתם אחריהם ולאחר מכן הפסקתם לעקוב אחריהם.

אתה יכול גם להשתמש באפליקציות של צד שלישי כדי לעקוב אחר החשבונות שאתה עוקב אחריהם כעת. יישומים אלה יכולים לעזור לך לעקוב אחר החשבונות שאתה עוקב אחריהם, כמו גם כל החשבונות שעקבתם אחריהם לאחרונה או שהפסקתם לעקוב אחריהם.

לבסוף, אתה יכול גם להשתמש בתכונה "בעקבות אחרונות" כדי להציג רשימה של כל החשבונות שעקבתם אחריהם לאחרונה. זו יכולה להיות דרך מועילה לעקוב אחר החשבונות שאתה עוקב אחריהם כעת.

מעקב אחר החשבונות שאתה עוקב אחריהם באינסטגרם יכול להיות דרך מועילה לוודא שאתה עוקב רק אחר חשבונות שאתה מעוניין בהם. זה גם יכול לעזור לך לעקוב אחר החשבונות שעקבתם אחריהם לאחרונה או שהפסקתם לעקוב אחריהם .

למידע נוסף על איך לעקוב אחר החשבונות שאתה עוקב אחריהם באינסטגרם, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן