דף הבית » אנציקלופדיה » איך אתה יודע איזה ווינדוס יש לי?

איך אתה יודע איזה ווינדוס יש לי?

איך אתה יודע איזה ווינדוס יש לי?

מה זה Windows?

Windows היא סדרה של מערכות הפעלה שפותחה על ידי מיקרוסופט. זוהי מערכת ההפעלה הפופולרית ביותר בעולם, המשמשת מיליוני אנשים ברחבי העולם. Windows משמש גם במחשבים שולחניים וגם במחשבים ניידים, כמו גם בטאבלטים ובסמארטפונים. הוא נועד להיות ידידותי למשתמש ולספק מגוון תכונות כדי להקל על המחשוב.

כיצד לזהות את גרסת Windows שלך

אם אינך בטוח איזו גרסה של Windows התקנת במחשב שלך, ישנן מספר דרכים לגלות זאת.

בדוק את מידע המערכת

הדרך הקלה ביותר לזהות את גרסת Windows שלך היא לבדוק את מידע המערכת. כדי לעשות זאת, פתח את תפריט התחל והקלד "מידע מערכת" בשורת החיפוש. פעולה זו תפתח את חלון מידע מערכת, אשר יציג את גרסת Windows שהתקנת.

בדוק את לוח הבקרה

דרך נוספת לזהות את גרסת Windows שלך היא לבדוק את לוח הבקרה. כדי לעשות זאת, פתח את תפריט התחל והקלד "לוח בקרה" בשורת החיפוש. פעולה זו תפתח את חלון לוח הבקרה, שיציג את גרסת Windows שהתקנת.

בדוק את אפליקציית ההגדרות

הדרך האחרונה לזהות את גרסת Windows שלך היא לבדוק את אפליקציית ההגדרות. כדי לעשות זאת, פתח את תפריט התחל והקלד "הגדרות" בשורת החיפוש. פעולה זו תפתח את אפליקציית ההגדרות, שתציג את גרסת Windows שהתקנת.

סיכום

לדעת איזו גרסה של Windows התקנת במחשב שלך חשוב ממגוון סיבות. זה יכול לעזור לך לפתור את כל הבעיות שאתה עשוי להיתקל בהן, כמו גם להבטיח שהגרסה העדכנית ביותר של Windows מותקנת אצלך. כדי לזהות את גרסת Windows שלך, אתה יכול לבדוק את מידע המערכת, לוח הבקרה או אפליקציית ההגדרות. למידע נוסף על Windows, תוכל לצפות בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן