דף הבית » לא ידעתי » איך אתה יודע איזה מידה אני?

איך אתה יודע איזה מידה אני?

איך אתה יודע איזה מידה אני?

מודד את עצמך

הכרת המידה שלך היא חיונית כשמדובר בקניית בגדים, נעליים ופריטים אחרים. אבל איך אתה יודע מה המידה שלך? התשובה פשוטה: למדוד את עצמך. מדידת עצמך היא הדרך הטובה ביותר להבטיח שתקבל את המידה הנכונה. אתה יכול למדוד את עצמך עם סרט מדידה, או שאתה יכול להשתמש בטבלת מידות.

שימוש בסרט מדידה

שימוש בסרט מדידה הוא הדרך המדויקת ביותר למדוד את עצמך. אתה יכול למדוד את החזה, המותניים, הירכיים והתפר. כדי למדוד את החזה, עטפו את סרט המידה סביב החזה, ממש מתחת לבית השחי. כדי למדוד את המותניים, עטפו את סרט המידה סביב המותניים, ממש מעל עצמות הירכיים. כדי למדוד את הירכיים, עטפו את סרט המידה סביב החלק המלא ביותר של הירכיים. כדי למדוד את התפר הפנימי שלך, מדדו מתחתית המפשעה לתחתית הקרסול.

שימוש בטבלת מידות

שימוש בטבלת מידות היא דרך מצוינת לקבוע את הגודל שלך אם אין לך סרט מדידה. טבלאות מידות זמינות באינטרנט ובחנויות. כדי להשתמש בטבלת מידות, תצטרך לדעת את הגובה, המשקל ומדידות הגוף שלך. ברגע שיש לך את המידות האלה, אתה יכול להשתמש בטבלת המידות כדי לקבוע את המידה שלך.

מציאת הגודל הנכון

ברגע שיש לך את המידות שלך, תוכל להשתמש בהן כדי למצוא את המידה המתאימה לך. לחנויות ומותגים שונים עשויים להיות טבלאות מידות שונות, לכן חשוב לבדוק את טבלת המידות של החנות או המותג שבו אתם קונים. בעת קניות באינטרנט, חשוב לקרוא את תיאור המוצר ולבדוק את טבלת המידות. לחנויות מקוונות רבות יש טבלת מידות שבה תוכל להשתמש כדי לקבוע את המידה שלך. בקנייה בחנויות, חשוב לנסות את הפריט לפני שקונים אותו. זה יעזור לך לוודא שהפריט מתאים כראוי.

סיכום

הכרת המידה שלך היא חיונית כשמדובר בקניית בגדים, נעליים ופריטים אחרים. מדידת עצמך היא הדרך הטובה ביותר להבטיח שתקבל את המידה הנכונה. אתה יכול למדוד את עצמך עם סרט מדידה, או שאתה יכול להשתמש בטבלת מידות. בעת קניות באינטרנט, חשוב לקרוא את תיאור המוצר ולבדוק את טבלת המידות. בקנייה בחנויות, חשוב לנסות את הפריט לפני שקונים אותו. ההבנה כיצד לקבוע את המידה הנכונה עבור בגדים, נעליים ופריטים אחרים יכולה להיות קשה, אך עם הכלים והמידע הנכונים, תוכל למצוא את המידה המתאימה לך. למידע נוסף על איך למדוד את עצמך ולמצוא את המידה המתאימה לך, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן