דף הבית » לא ידעתי » איך אתה יודע איזה מעבד יש לי?

איך אתה יודע איזה מעבד יש לי?

איך אתה יודע איזה מעבד יש לי?

בדוק את פרטי המערכת של המחשב שלך

הדרך הקלה ביותר לגלות איזה מעבד יש לך היא להשתמש בכלי מידע המערכת המובנה של המחשב. ב-Windows, אתה יכול לפתוח את תפריט התחל, להקליד "מידע מערכת" בשורת החיפוש, ולבחור באפליקציית מידע מערכת. ב-macOS, אתה יכול לפתוח את תפריט Apple, לבחור About This Mac ולחץ על כפתור System Report. ב-Linux, אתה יכול לפתוח את חלון הגדרות המערכת, ללחוץ על הכרטיסייה פרטים, ולבחור בקטע סקירה כללית.

בדוק את המותג והדגם של המעבד שלך

לאחר שפתחת את כלי המידע של המערכת שלך, אתה אמור להיות מסוגל למצוא את המותג והדגם של המעבד שלך. לדוגמה, ייתכן שתראה משהו כמו "Intel Core i7-8700K" או "AMD Ryzen 7 2700X". מידע זה אמור לספר לך את כל מה שאתה צריך לדעת על המעבד שלך.

בדוק את מפרט המעבד שלך

אתה יכול גם לבדוק את המפרט של המעבד שלך, כגון מהירות השעון שלו, מספר הליבות וגודל המטמון. ב-Windows, אתה יכול ללחוץ על הכרטיסייה מעבד בחלון מידע מערכת. ב-macOS, אתה יכול ללחוץ על השדה שם מעבד בחלון דוח המערכת. ב-Linux, אתה יכול ללחוץ על הכרטיסייה מעבד בחלון הפרטים.

חפש את המעבד שלך באינטרנט

אם אתה עדיין לא בטוח איזה מעבד יש לך, אתה יכול לנסות לחפש אותו באינטרנט. לדוגמה, אתה יכול לחפש "Intel Core i7-8700K" או "AMD Ryzen 7 2700X" ואתה אמור להיות מסוגל למצוא מידע מפורט על המעבד שלך.

בדוק את המפרט של לוח האם שלך

אם אתה עדיין מתקשה להבין איזה מעבד יש לך, אתה יכול לבדוק את המפרט של לוח האם שלך. זה אמור להגיד לך באיזה מעבד לוח האם שלך תומך, מה שאמור לתת לך מושג טוב באיזה מעבד יש לך.

בדוק את המדריך של המחשב שלך

אם אתה עדיין לא מצליח להבין איזה מעבד יש לך, אתה יכול לבדוק את המדריך של המחשב שלך. זה אמור להגיד לך עם איזה מעבד הגיע המחשב שלך, מה שאמור לתת לך מושג טוב איזה מעבד יש לך.

צור קשר עם יצרן המחשב שלך

אם אתה עדיין לא מצליח להבין איזה מעבד יש לך, תוכל לפנות ליצרן המחשב שלך. הם אמורים להיות מסוגלים לומר לך עם איזה מעבד הגיע המחשב שלך, מה שאמור לתת לך מושג טוב על איזה מעבד יש לך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן