דף הבית » עוצר נשימה » איך אתה יודע איזה סוג של אייפון יש לי?

איך אתה יודע איזה סוג של אייפון יש לי?

איך אתה יודע איזה סוג של אייפון יש לי?

בדוק את מספר הדגם

לכל אייפון יש מספר דגם שניתן למצוא על ידי מעבר להגדרות > כללי > אודות. מספר זה יגיד לך את הדגם המדויק של המכשיר שלך. לדוגמה, לאייפון XR יש מספר דגם של A1984. אתה יכול להשתמש במספר דגם זה כדי לזהות את סוג האייפון שברשותך.

תסתכל על העיצוב

העיצוב של האייפון שלך יכול לשמש גם כדי לזהות את סוג המכשיר שברשותך. לאייפון יש אלמנטים עיצוביים שונים שניתן להשתמש בהם כדי להבדיל ביניהם. לדוגמה, לאייפון X יש חריץ בחלק העליון של התצוגה, בעוד שלאייפון 8 יש כפתור בית בתחתית.

השווה מפרט

דרך נוספת לזהות את האייפון שלך היא להשוות את המפרט של המכשיר שלך למפרט של מכשירי אייפון אחרים. תוכל למצוא את המפרט של המכשיר שלך על ידי מעבר אל הגדרות > כללי > אודות. השווה את המפרט של המכשיר שלך למפרט של מכשירי אייפון אחרים כדי לקבוע איזה מהם יש לך.

בדוק את המספר הסידורי

המספר הסידורי של האייפון שלך יכול לשמש גם כדי לזהות את סוג המכשיר שברשותך. ניתן למצוא את המספר הסידורי על ידי מעבר להגדרות > כללי > אודות. ניתן להשתמש במספר זה כדי לחפש את סוג האייפון המדויק שברשותך.

בדוק את מערכת ההפעלה

מערכת ההפעלה של האייפון שלך יכולה לשמש גם כדי לזהות את סוג המכשיר שברשותך. לאייפון יש מערכות הפעלה שונות בהתאם לדגם ולדור. לדוגמה, ה-iPhone XR מריץ את iOS 12, בעוד שהאייפון 8 מריץ את iOS 11. אתה יכול לבדוק את מערכת ההפעלה של המכשיר שלך על ידי מעבר להגדרות > כללי > אודות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן