דף הבית » מומלץ בהקדם » איך אתה יודע איזה סוג של כלב יש לי?

איך אתה יודע איזה סוג של כלב יש לי?

איך אתה יודע איזה סוג של כלב יש לי?

מה לחפש

האם תהיתם פעם איך לדעת איזה סוג של כלב יש למישהו? זה יכול להיות קשה לדעת את הגזע של הכלב רק על ידי התבוננות בו, אבל יש כמה רמזים שיכולים לעזור לך לזהות את הגזע. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לזהות את גזע הכלב.

גודל וצורה

הגודל והצורה של הכלב יכולים להוות אינדיקטור טוב לגזע שלו. לדוגמה, כלב גדול ושרירי עשוי להיות גזע כמו רוטוויילר או דוברמן. כלב קטן וקומפקטי עשוי להיות גזע כמו צ'יוואווה או פומרניאן.

מעיל וצבע

המעיל והצבע של הכלב יכולים גם להוות אינדיקטור טוב לגזע שלו. לדוגמה, כלב עם פרווה עבה וכפולה עשוי להיות גזע כמו גולדן רטריבר או לברדור רטריבר. סביר להניח שכלב עם פרווה קצרה וחלקה הוא גזע כמו בולדוג או פאג.

רמזים אחרים

בנוסף לגודל, צורה, פרווה וצבע, ישנם רמזים נוספים שיכולים לעזור לך לזהות את גזע הכלב. לדוגמה, צורת הראש והאוזניים של הכלב יכולה להוות אינדיקטור טוב לגזע שלו. כלב עם ראש ארוך וצר ואוזניים מחודדות עשוי להיות גזע כמו גרייהאונד או וויפט. סביר להניח שכלב עם ראש קצר ורחב ואוזניים תקלות הוא גזע כמו ביגל או כלב באסט. זנבו של כלב יכול גם להוות אינדיקטור טוב לגזע שלו. כלב עם זנב ארוך ומעוקל עשוי להיות גזע כמו האסקי סיבירי או אקיטה. ככל הנראה כלב עם זנב קצר וקשוח הוא גזע כמו בולדוג או פאג.

סיכום

זיהוי גזע הכלב יכול להיות קשה, אבל יש כמה רמזים שיכולים לעזור לך. גודל, צורה, פרווה, צבע, צורת ראש, צורת אוזניים וצורת הזנב יכולים להיות אינדיקטורים טובים לגזע הכלב. על ידי חיפוש אחר רמזים אלה, אתה יכול לעתים קרובות לזהות את גזע הכלב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן