דף הבית » בינג’ » איך אתה יודע איזה Windows יש לי?

איך אתה יודע איזה Windows יש לי?

איך אתה יודע איזה Windows יש לי?

בדוק את מידע המערכת

הדרך הקלה ביותר לגלות איזו גרסה של Windows יש לך היא לבדוק את מידע המערכת. כדי לעשות זאת, הקש על מקש Windows + R כדי לפתוח את חלון פקודת ההפעלה, הקלד msinfo32 והקש Enter. חלון מידע המערכת ייפתח, ותראה את מהדורת וגירסת Windows בסעיף סיכום מערכת.

בדוק את לוח הבקרה

דרך נוספת לגלות איזו גרסה של Windows יש לך היא לבדוק את לוח הבקרה. כדי לעשות זאת, פתח את לוח הבקרה, לחץ על מערכת ואבטחה ולאחר מכן לחץ על מערכת. חלון המערכת ייפתח ותראה את המהדורה והגרסה של Windows בקטע מערכת.

בדוק את אפליקציית ההגדרות

אם אתה משתמש ב-Windows 10, אתה יכול גם לבדוק את אפליקציית ההגדרות כדי לגלות איזו גרסה של Windows יש לך. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית ההגדרות, לחץ על מערכת ולאחר מכן לחץ על אודות. החלון אודות ייפתח ותראה את המהדורה והגרסה של Windows בקטע אודות.

בדוק את מאפייני המערכת

אתה יכול גם לבדוק את מאפייני המערכת כדי לגלות איזו גרסה של Windows יש לך. לשם כך, הקש על מקש Windows + השהה/הפסקה כדי לפתוח את חלון מאפייני המערכת, ותראה את מהדורת וגירסת Windows בסעיף מערכת.

בדוק את הרישום

אם אתה מרגיש בנוח לעבוד עם הרישום של Windows, אתה יכול גם לבדוק את הרישום כדי לגלות איזו גרסה של Windows יש לך. לשם כך, פתח את עורך הרישום, נווט למפתח HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion, ותראה את מהדורת וגרסה של Windows בערכי Version ו- ProductName.

בדוק את שורת הפקודה

אתה יכול גם לבדוק את שורת הפקודה כדי לגלות איזו גרסה של Windows יש לך. כדי לעשות זאת, פתח חלון שורת פקודה, הקלד ver והקש Enter. שורת הפקודה תציג את גרסת Windows ומספר ה-build.

תבדוק ביוטיוב

אם אתה עדיין לא בטוח איזו גרסה של Windows יש לך, אתה יכול גם לבדוק ב-YouTube עבור סרטונים על איך לגלות איזו גרסה של Windows יש לך. לחץ כאן כדי לחפש סרטונים בנושא.

טבלת סיכום

שיטה תיאור
מידע מערכת הקש על מקש Windows + R כדי לפתוח את חלון פקודת ההפעלה, הקלד msinfo32 והקש Enter.
לוח בקרה פתח את לוח הבקרה, לחץ על מערכת ואבטחה ולאחר מכן לחץ על מערכת.
אפליקציית הגדרות פתח את אפליקציית ההגדרות, לחץ על מערכת ולאחר מכן לחץ על אודות.
מאפייני מערכת הקש על מקש Windows + השהה/הפסקה כדי לפתוח את חלון מאפייני המערכת.
רישום פתח את עורך הרישום, נווט אל מקש HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion.
שורת הפקודה פתח חלון שורת פקודה, הקלד ver והקש Enter.
יוטיוב חפש ביוטיוב סרטונים על איך לגלות איזו גרסה של Windows יש לך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן