דף הבית » להעביר את הזמן » איך אתה יודע איך אתה נראה אחרי דיאטה?

איך אתה יודע איך אתה נראה אחרי דיאטה?

איך אתה יודע איך אתה נראה אחרי דיאטה?

הערך את הירידה במשקל שלך

אחת הדרכים הברורות ביותר להעריך איך אתה נראה לאחר דיאטה היא למדוד את הירידה במשקל שלך. אתה יכול להשתמש בסולם כדי למדוד את המשקל שלך, או להשתמש בסולם אחוזי שומן כדי למדוד את אחוזי השומן שלך. אם אתה יורד במשקל, סביר להניח שאתה נראה טוב יותר לאחר הדיאטה. עם זאת, חשוב לזכור ששריר שוקל יותר משומן, כך שאולי לא תראה ירידה דרסטית במשקל גם אם אתה נראה טוב יותר.

בדוק את המידות שלך

דרך נוספת להעריך איך אתה נראה לאחר דיאטה היא לבדוק את המידות שלך. אתה יכול להשתמש בסרט מדידה כדי למדוד את המותניים, הירכיים ואזורים אחרים בגופך. אם אתה מאבד סנטימטרים, סביר להניח שאתה נראה טוב יותר לאחר הדיאטה. הסיבה לכך היא שאתה צפוי לאבד שומן ולצבור שרירים, מה שיכול לגרום לך להיראות רזה יותר וחטוב יותר.

אתה יכול גם להשוות את תמונות לפני ואחרי שלך כדי להעריך איך אתה נראה לאחר דיאטה. צלמו את עצמכם לפני ואחרי הדיאטה, והשוו ביניהם. זה יכול לתת לך אינדיקציה טובה לגבי איך אתה נראה לאחר הדיאטה.

לבסוף, אתה יכול לשאול את חבריך ובני משפחתך לדעתם על איך אתה מטפל לאחר הדיאטה. אולי הם יוכלו לתת לך חוות דעת כנה על איך אתה מסתכל לאחר הדיאטה.

  • הערך את הירידה במשקל שלך
  • בדוק את המידות שלך
  • השווה תמונות לפני ואחרי
  • שאל את החברים והמשפחה שלך לדעתם

על ידי ביצוע העצות האלה, אתה יכול לקבל מושג איך אתה נראה לאחר דיאטה. למידע נוסף על איך להעריך את ההתקדמות שלך, בדוק את הסרטון הזה ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן