דף הבית » בחירות הגולשים » איך אתה יודע איפה הטלפון הסלולרי שלך?

איך אתה יודע איפה הטלפון הסלולרי שלך?

איך אתה יודע איפה הטלפון הסלולרי שלך?

שימוש באפליקציית מעקב

מכשירי אנדרואיד

מכשירי אנדרואיד מגיעים עם אפליקציית מעקב מובנית בשם Android Device Manager. אתה יכול להשתמש באפליקציה זו כדי לעקוב אחר מיקום המכשיר שלך, לנעול אותו או למחוק את הנתונים שלו. כדי להשתמש באפליקציה הזו, יהיה עליך להיות בעל חשבון Google ולהיכנס אליו במכשיר שלך. לאחר מכן תוכל לגשת לאפליקציה מכל מחשב או מכשיר אחר על ידי מעבר אל google.com/android/devicemanager.

מכשירי אייפון

מכשירי אייפון מגיעים עם אפליקציית מעקב מובנית בשם Find My iPhone. אתה יכול להשתמש באפליקציה זו כדי לעקוב אחר מיקום המכשיר שלך, לנעול אותו או למחוק את הנתונים שלו. כדי להשתמש באפליקציה הזו, תצטרך חשבון iCloud ולהיות מחובר אליו במכשיר שלך. לאחר מכן תוכל לגשת לאפליקציה מכל מחשב או מכשיר אחר על ידי מעבר אל icloud.com/find.

שימוש באפליקציה של צד שלישי

אם אין לך גישה לאפליקציות המעקב המובנות, תוכל להשתמש באפליקציה של צד שלישי כדי לעקוב אחר המכשיר שלך. יש מגוון אפליקציות זמינות הן למכשירי אנדרואיד והן למכשירי אייפון. אפליקציות אלה דורשות ממך בדרך כלל להתקין את האפליקציה במכשיר שלך ולאחר מכן להיכנס אליה מכל מחשב או מכשיר אחר. כמה מהאפליקציות הפופולריות יותר כוללות Prey, Lookout ומצא את הטלפון שלי.

שימוש בספק שלך

אם אין לך גישה לאפליקציית מעקב, תוכל גם לפנות לספק הסלולרי שלך. לרוב הספקים יש שירות המאפשר לך לעקוב אחר מיקום המכשיר שלך. שירות זה בדרך כלל דורש ממך לספק את מספר הטלפון שלך ועוד כמה פיסות מידע. לאחר שסיפקת מידע זה, הספק יכול לתת לך את מיקום המכשיר שלך.

שימוש ב-GPS

אם למכשיר שלך יש GPS מובנה, תוכל להשתמש בו כדי לעקוב אחר מיקום המכשיר שלך. כדי לעשות זאת, תצטרך להפעיל את ה-GPS במכשיר שלך ולאחר מכן להשתמש באפליקציית מעקב GPS. יש מגוון אפליקציות זמינות הן למכשירי אנדרואיד והן למכשירי אייפון. לאחר שהפעלת את ה-GPS והתקנת את האפליקציה, תוכל לעקוב אחר מיקום המכשיר שלך.

יתרונות וחסרונות של מעקב GPS

למעקב GPS יש יתרונות וחסרונות. הצד החיובי, זה מאוד מדויק וניתן להשתמש בו כדי לעקוב אחר המכשיר שלך בזמן אמת. בצד החיסרון, זה יכול לרוקן את הסוללה של המכשיר שלך במהירות וניתן לנטרל בקלות על ידי כיבוי ה-GPS במכשיר שלך.

טבלה של יתרונות וחסרונות של מעקב GPS

יתרונות חסרונות
מְדוּיָק מרוקן את הסוללה במהירות
מעקב בזמן אמת ניתן לנטרל בקלות

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן