דף הבית » בחירות הגולשים » איך אתה יודע אם אתה עוקב אחרי בוואטסאפ?

איך אתה יודע אם אתה עוקב אחרי בוואטסאפ?

איך אתה יודע אם אתה עוקב אחרי בוואטסאפ?

מה עוקב בוואטסאפ?

מעקב אחר מישהו בוואטסאפ הוא תכונה שמאפשרת לך לראות מתי מישהו קרא את ההודעות שלך. כשאתה עוקב אחר מישהו בוואטסאפ, תוכל לראות מתי הוא קרא את ההודעות שלך, גם אם הוא לא עונה. תכונה זו שימושית למעקב אחר שיחות ולוודא שההודעות שלך נקראות.

איך לבדוק אם מישהו עוקב אחריך בוואטסאפ

אם אתה רוצה לדעת אם מישהו עוקב אחריך בוואטסאפ, יש כמה דרכים לבדוק. הדרך הראשונה היא להסתכל על הפרופיל של האדם שאתה מנסה לעקוב אחריו. אם יש להם סימן ביקורת ירוק ליד השם שלהם, זה אומר שהם עוקבים אחריך. דרך נוספת לבדוק אם מישהו עוקב אחריך בוואטסאפ היא להסתכל בחלון הצ'אט. אם לאדם שאתה מנסה לעקוב אחריו יש סימן ביקורת ירוק ליד שמו, זה אומר שהוא עוקב אחריך. לבסוף, אתה יכול גם לבדוק אם מישהו עוקב אחריך בוואטסאפ על ידי הסתכלות בשורת המצב. אם לאדם שאתה מנסה לעקוב אחריו יש סימן ביקורת ירוק ליד שמו, זה אומר שהוא עוקב אחריך.

איך למנוע ממישהו לעקוב אחריך בוואטסאפ

אם אתה רוצה למנוע ממישהו לעקוב אחריך בוואטסאפ, יש כמה צעדים שאתה יכול לנקוט. הצעד הראשון הוא לחסום את האדם מרשימת אנשי הקשר שלך. זה ימנע מהם לראות את ההודעות שלך וימנע מהם לעקוב אחריך. השלב השני הוא למחוק את האדם מרשימת אנשי הקשר שלך. זה גם ימנע מהם לעקוב אחריך, מכיוון שהם לא יוכלו עוד לראות את ההודעות שלך. לבסוף, אתה יכול גם לשנות את הגדרות הפרטיות שלך כדי למנוע מאנשים לעקוב אחריך. לשם כך, עבור לתפריט ההגדרות ב-WhatsApp ובחר באפשרות Privacy. מכאן, אתה יכול לבחור מי יכול לראות את הסטטוס שלך ומי יכול לראות את תמונת הפרופיל שלך.

אם אתה עדיין לא בטוח כיצד לדעת אם מישהו עוקב אחריך בוואטסאפ, תוכל לצפות בסרטון הדרכה זה למידע נוסף.

לסיכום, קל לבדוק אם מישהו עוקב אחריך בוואטסאפ ולמנוע ממנו לעשות זאת. על ידי חסימת האדם מרשימת אנשי הקשר שלך, מחיקתו מרשימת אנשי הקשר שלך, או שינוי הגדרות הפרטיות שלך, תוכל למנוע מאנשים לעקוב אחריך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן