דף הבית » TOP10 » איך אתה יודע אם אתה עוקב אחרי בוואטסאפ?

איך אתה יודע אם אתה עוקב אחרי בוואטסאפ?

איך אתה יודע אם אתה עוקב אחרי בוואטסאפ?

מה עוקב בוואטסאפ?

מעקב בוואטסאפ הוא תכונה המאפשרת לך לראות מה אנשי הקשר שלך עושים באפליקציה. כאשר מישהו עוקב אחריך, הוא יוכל לראות את עדכוני הסטטוס שלך, תמונת פרופיל ומידע אחר שאתה משתף באפליקציה. הם גם יוכלו לראות מתי אתה מחובר ומתי השתמשת לאחרונה באפליקציה.

איך לדעת אם מישהו עוקב אחריך בוואטסאפ

אם מישהו עוקב אחריך בוואטסאפ, תוכל לראות את תמונת הפרופיל שלו ועדכוני סטטוס ברשימת אנשי הקשר שלך. אתה יכול גם לבדוק את הכרטיסייה "עוקבים" באפליקציה כדי לראות מי עוקב אחריך. אם מישהו עוקב אחריך, תמונת הפרופיל שלו תופיע בכרטיסייה "עוקבים".

איך לחסום מישהו שעוקב אחריך בוואטסאפ

אם מישהו עוקב אחריך בוואטסאפ ואתה לא רוצה שיעשה זאת, תוכל לחסום אותו. כדי לחסום מישהו ב-WhatsApp, עבור לפרופיל שלו, הקש על שלוש הנקודות בפינה השמאלית העליונה ובחר "חסום". לאחר שחסמת מישהו, הוא לא יוכל עוד לעקוב אחריך או לראות את הפרופיל שלך.

כיצד לבטל חסימה של מישהו שעוקב אחריך בוואטסאפ

אם חסמתם מישהו ב-WhatsApp וברצונכם לבטל את החסימה שלו, תוכלו לעשות זאת על ידי מעבר לפרופיל שלו, הקשה על שלוש הנקודות בפינה השמאלית העליונה ובחירה ב"בטל חסימה". לאחר שתבטל את החסימה של מישהו, הוא יוכל לעקוב אחריך ולראות שוב את הפרופיל שלך.

סיכום

אם אתה תוהה אם מישהו עוקב אחריך בוואטסאפ, אתה יכול לבדוק את רשימת אנשי הקשר שלך ואת הכרטיסייה "עוקבים" באפליקציה. אם אתה לא רוצה שמישהו יעקוב אחריך, אתה יכול לחסום אותו. אם חסמת מישהו וברצונך לבטל את החסימה שלו, תוכל לעשות זאת על ידי מעבר לפרופיל שלו ובחירה ב"בטל חסימה". למידע נוסף, צפה בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן