דף הבית » רץ ברשת » איך אתה יודע אם האדם קיבל את ההודעה באינסטה?

איך אתה יודע אם האדם קיבל את ההודעה באינסטה?

איך אתה יודע אם האדם קיבל את ההודעה באינסטה?

בדיקת ההודעות שנשלחו

אם אתה רוצה לדעת אם האדם ששלחת הודעה באינסטה קיבל אותה, הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לבדוק את ההודעות שנשלחו. באפליקציית אינסטגרם, עבור לדף הפרופיל שלך ולחץ על הכרטיסייה "הודעות". זה יפתח את ההודעות שנשלחו שלך, שיציגו לך את כל ההודעות ששלחת לאנשים. אם אתה רואה את ההודעה ששלחת ברשימה, אז אתה יודע שהאדם קיבל אותה.

בדיקת סטטוס ההודעה שלך

אם אתה עדיין לא בטוח אם האדם קיבל את ההודעה שלך, אתה יכול לבדוק את מצב ההודעה. לשם כך, עבור אל ההודעות שנשלחו ולחץ על ההודעה ששלחת. זה יפתח את השיחה ותוכל לראות את סטטוס ההודעה. אם ההודעה מסומנת כ"נמסרה", אז אתה יודע שהאדם קיבל אותה. עם זאת, אם ההודעה מסומנת כ"נשלחה", אז אתה יודע שהאדם עדיין לא קיבל אותה.

בודק אם האדם קרא את הודעתך

אם אתה רוצה לדעת אם האדם באמת קרא את ההודעה שלך, אתה יכול לבדוק את הסטטוס "נראה" של ההודעה. לשם כך, עבור אל ההודעות שנשלחו ולחץ על ההודעה ששלחת. זה יפתח את השיחה ותוכל לראות את סטטוס ההודעה. אם ההודעה מסומנת כ"נראה", אז אתה יודע שהאדם קרא אותה. עם זאת, אם ההודעה מסומנת כ"נשלחה", אז אתה יודע שהאדם עדיין לא קרא אותה.

בודק אם האדם מחובר

אם אתה רוצה לדעת אם האדם מחובר כרגע, אתה יכול לבדוק את דף הפרופיל שלו. כדי לעשות זאת, עבור לדף הפרופיל שלהם ותוכל לראות אם הם מחוברים כרגע או לא. אם הם מקוונים, אז אתה יודע שהם קיבלו את ההודעה שלך וסביר להניח שיגיבו בקרוב.

שליחת הודעת המשך

אם אתה עדיין לא בטוח אם האדם קיבל את ההודעה שלך, אתה תמיד יכול לשלוח לו הודעת המשך. זה יאפשר להם לדעת שאתה עדיין מעוניין לדבר איתם וייתן להם הזדמנות נוספת להגיב. אם הם עדיין לא מגיבים, אז אתה יכול להניח שהם לא קיבלו את ההודעה שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן