דף הבית » רץ ברשת » איך אתה יודע אם האימייל ששלחתי נקרא?

איך אתה יודע אם האימייל ששלחתי נקרא?

איך אתה יודע אם האימייל ששלחתי נקרא?

שימוש בכלי מעקב דוא"ל

כלי מעקב דוא"ל הם דרך מצוינת לדעת אם האימייל ששלחת נקרא. כלים אלה פועלים על ידי הכנסת פיקסל תמונה זעיר ובלתי נראה לגוף האימייל. כאשר הנמען פותח את המייל, הפיקסל מוריד מהשרת, וכלי המעקב רושם שהמייל נפתח.

בדיקת "אישור קריאה"

רוב לקוחות הדוא"ל מציעים אפשרות "אישור קריאה" המאפשרת לך לבקש הודעה כאשר הנמען פותח את הדוא"ל שלך. אם הנמען יקבל את הבקשה, תקבל הודעה עם פתיחת המייל. עם זאת, אפשרות זו לא תמיד זמינה, והנמען עשוי לבחור להתעלם מהבקשה.

בדיקת התיקיה "נשלח".

אם שלחת אימייל ואינך בטוח אם הוא נקרא, אתה יכול לבדוק את התיקיה "נשלח" בלקוח הדוא"ל שלך. אם האימייל עדיין בתיקייה "נשלח", זה אומר שהוא לא נפתח על ידי הנמען. אם הוא נפתח, הוא יועבר לתיקיה "תיבת דואר נכנס" או "ארכיון".

בדיקת התיקיה "מוחזרת".

אם שלחת אימייל והוא לא נפתח, אתה יכול לבדוק את התיקיה "מוחזר" בלקוח הדוא"ל שלך. תיקיה זו מכילה מיילים שלא נמסרו לנמען מסיבה זו או אחרת. אם האימייל נמצא בתיקייה זו, זה אומר שהוא לא נפתח על ידי הנמען.

שימוש ב-Email Analytics

כלי ניתוח דוא"ל יכולים לספק לך מידע מפורט על האימיילים ששלחת. הכלים האלה יכולים להגיד לך מתי הודעת דואר אלקטרוני נפתחה, כמה פעמים הוא נפתח ואפילו על אילו קישורים לחצו. זו יכולה להיות דרך מצוינת לקבל הבנה טובה יותר של אופן השימוש בהודעות האימייל שלך.

שימוש בשירותי צד שלישי

ישנם גם שירותי צד שלישי שיכולים לעזור לך לעקוב אחר הודעות דוא"ל. שירותים אלה משתמשים במגוון שיטות למעקב אחר הודעות דוא"ל, כגון פיקסלים למעקב, מעקב אחר קישורים והתראות על פתיחת דוא"ל. שירותים אלה יכולים להיות דרך מצוינת לקבל הבנה טובה יותר של אופן השימוש בהודעות האימייל שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן