דף הבית » TOP10 » איך אתה יודע אם האתר אמיתי והם לא עובדים עליי?

איך אתה יודע אם האתר אמיתי והם לא עובדים עליי?

איך אתה יודע אם האתר אמיתי והם לא עובדים עליי?

בדוק את שם הדומיין

אחת הדרכים הטובות ביותר לדעת אם אתר אינטרנט לגיטימי היא לבדוק את שם הדומיין. לאתר לגיטימי יהיה שם דומיין שקל לזכור וקשור לחברה או לארגון. לדוגמה, אם אתם מחפשים אתר אינטרנט על חברה מסוימת, שם הדומיין צריך לכלול את שם החברה. אם שם הדומיין לא הגיוני או שקשה לזכור אותו, סביר להניח שזה לא אתר לגיטימי.

חפש אישורי אבטחה

דרך נוספת לדעת אם אתר אינטרנט לגיטימי היא לחפש אישורי אבטחה. אישורי אבטחה מונפקים על ידי ארגונים של צד שלישי ומשמשים לאימות האותנטיות של אתר אינטרנט. אם לאתר יש אישור אבטחה, סביר להניח שהוא לגיטימי. בדרך כלל תוכל למצוא את תעודת האבטחה על ידי עיון בתחתית דף הבית של האתר.

בדוק את פרטי הקשר

פרטי הקשר של אתר אינטרנט הם דרך נוספת לדעת אם הוא לגיטימי. לאתר לגיטימי יהיו פרטי יצירת קשר שקל למצוא ומדויקים. פרטי הקשר צריכים לכלול כתובת דוא"ל, מספר טלפון וכתובת פיזית. אם פרטי הקשר אינם מדויקים או שקשה למצוא אותם, סביר להניח שזה לא אתר לגיטימי.

בדוק ביקורות

דרך נוספת לדעת אם אתר אינטרנט לגיטימי היא לבדוק ביקורות. אם לאתר יש הרבה ביקורות חיוביות ממשתמשים אחרים, סביר להניח שהוא לגיטימי. אתה יכול למצוא ביקורות על ידי חיפוש האתר בגוגל או על ידי התבוננות באתרי ביקורות כגון Trustpilot. אם לאתר אין ביקורות כלשהן או שיש לו בעיקר ביקורות שליליות, סביר להניח שזה לא אתר לגיטימי.

לסיכום, ישנן מספר דרכים לדעת אם אתר אינטרנט לגיטימי. כדאי לבדוק את שם הדומיין, לחפש אישורי אבטחה, לבדוק את פרטי הקשר ולבדוק ביקורות. אם תבצע את השלבים הבאים, אתה אמור להיות מסוגל לדעת אם אתר אינטרנט לגיטימי ואם הוא לא עובד עליך. למידע נוסף, לחץ כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן