דף הבית » בחירות הגולשים » איך אתה יודע אם הוא בעניין?

איך אתה יודע אם הוא בעניין?

איך אתה יודע אם הוא בעניין?

1. הוא שם לב אליך

אם הוא באמת בעניין, הוא ישים לב אליך. הוא יזכור את הדברים שאתה אומר וישאל שאלות המשך. הוא יתעניין במה שיש לך לומר וירצה ללמוד עליך יותר. הוא גם יחפש הזדמנויות להראות לך שאכפת לו, כמו לשלוח לך הודעת טקסט כדי לראות מה שלומך או להביא לך כוס קפה כשאתה מרגיש מיואש.

2. הוא מפנה לך זמן

אם הוא בעניין, הוא יפנה זמן בשבילך. הוא יהיה מוכן לארגן מחדש את לוח הזמנים שלו כך שיתאים לך ויתרגש לבלות איתך. הוא גם יהיה מוכן לצאת מגדרו כדי לוודא שאתה מאושר, כמו לקחת אותך לארוחת ערב או לקנות לך מתנה קטנה. הוא יהיה להוט להראות לך שאכפת לו ויהיה מוכן לעשות כל מה שנדרש כדי לגרום לך להרגיש מיוחד.

3. הוא מדבר על העתיד

אם הוא יעסוק בזה, הוא ידבר על העתיד. הוא יתכנן עבור שניכם ויתרגש לחלוק איתכם את החלומות והמטרות שלו. הוא יחפש דרכים לחזק את מערכת היחסים שלכם וישהוט לקחת אותה לשלב הבא. הוא גם יהיה פתוח לדיון בנושאים קשים, כמו נישואים או הבאת ילדים, ויהיה מוכן להתפשר כדי לוודא ששניכם מרוצים.

4. הוא פתוח וישר

אם הוא בעניין, הוא יהיה פתוח וישר איתך. הוא יהיה מוכן לחלוק את מחשבותיו ורגשותיו ויהיה לו נוח לדבר על נושאים קשים. הוא גם יהיה מוכן להתפשר ויבין כאשר אתה לא מסכים. הוא יתמוך בהחלטות שלך ויהיה שם כדי להקשיב כשתצטרך לדבר. הוא יהיה כנה איתך ויהיה מוכן להודות כשהוא טועה.

אם אתה תוהה אם הוא בעניין, אלו הם כמה מהסימנים שצריך לחפש. שימו לב איך הוא מתנהג ואיך הוא מדבר אליכם. אם הוא מפנה לך זמן, שם לב אלייך, ופתוח וישר איתך, אז זה אינדיקציה טובה שהוא בעניין. אבל אם הוא לא מראה אף אחד מהסימנים האלה, אז הגיע הזמן להמשיך הלאה ולמצוא מישהו שכן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן