דף הבית » TOP10 » איך אתה יודע אם הוא מעוניין בך?

איך אתה יודע אם הוא מעוניין בך?

איך אתה יודע אם הוא מעוניין בך?

1. הוא שואל שאלות עליך

אם בחור מתעניין בך, הוא ירצה להכיר אותך טוב יותר. הוא ישאל אותך שאלות על חייך, תחומי העניין שלך והמטרות שלך. הוא גם יזכור את התשובות ויעלה אותן בשיחה מאוחר יותר. אם בחור לא מעוניין בך, הוא לא ישאל אותך שאלות ולא יזכור את התשובות לאלו שאתה כן עונה.

2. הוא עושה מאמץ לבלות איתך

אם בחור מעוניין בך, הוא יעשה מאמץ לבלות איתך. הוא יציע פעילויות שתוכלו לעשות ביחד ויהיה זמין כשתזדקקו לו. הוא גם יתעניין במה שיש לך להגיד ויקשיב לך כשאתה מדבר. אם בחור לא מעוניין בך, הוא לא יתאמץ לבלות איתך ולא יהיה זמין כשאתה צריך אותו.

3. הוא מחמיא לך

אם בחור מתעניין בך, הוא יחמיא לך. הוא יגיד לך שאתה נראה נחמד או שעשית עבודה טובה במשהו. הוא גם יתלהב כשאתה מדבר על ההישגים שלך ויתמוך כאשר אתה מתמודד עם אתגרים. אם בחור לא מעוניין בך, הוא לא יחמיא לך ולא יתלהב כשאתה מדבר על ההישגים שלך.

4. הוא מפלרטט איתך

אם בחור מעוניין בך, הוא יפלרטט איתך. הוא יעשה בדיחות, יתגרה בך ויגע בך בצורה שובבה. הוא גם ייצור קשר עין וחייך כשהוא מדבר איתך. אם בחור לא מעוניין בך, הוא לא יפלרטט איתך ולא ייצור קשר עין ולא יחייך כשהוא מדבר איתך.

5. הוא משתף אותך ברגשותיו

אם בחור מעוניין בך, הוא יהיה פתוח וישר איתך לגבי רגשותיו. הוא יגיד לך מתי הוא מרגיש מדוכדך או מתי הוא מתרגש ממשהו. הוא גם יהיה מוכן לדבר איתך על התקוות והחלומות שלו. אם בחור לא מעוניין בך, הוא לא ישתף אותך ברגשותיו ולא יהיה מוכן לדבר על התקוות והחלומות שלו.

6. הוא מציג לך את חבריו ומשפחתו

אם בחור מתעניין בך, הוא יכיר אותך לחברים ולמשפחה שלו. הוא יהיה גאה להשוויץ בך וירצה שתכיר את האנשים שחשובים לו. אם בחור לא מעוניין בך, הוא לא יציג אותך בפני חבריו ובני משפחתו ולא יתגאה להשוויץ בך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן