דף הבית » עוצר נשימה » איך אתה יודע אם היה לי קורונה?

איך אתה יודע אם היה לי קורונה?

איך אתה יודע אם היה לי קורונה?

מהם התסמינים של קורונה?

התסמינים השכיחים ביותר של קורונה הם חום, שיעול יבש ועייפות. תסמינים אחרים עשויים לכלול כאבי גוף, כאבי ראש, אובדן ריח או טעם, כאב גרון, גודש ובחילות או הקאות. אנשים מסוימים עשויים שלא לחוות תסמינים כלל.

כיצד מאבחנים את הקורונה?

אם אתה חושב שאולי חלית בקורונה, חשוב להיבדק. קיימים שני סוגים של בדיקות: בדיקת PCR ובדיקת אנטיגן. בדיקת PCR מחפשת את החומר הגנטי של הנגיף בדגימה שנלקחה מהאף או מהגרון. בדיקת אנטיגן מחפשת חלבונים ספציפיים על פני הווירוס. את שתי הבדיקות ניתן לבצע במשרד רופא או באתר בדיקה.

מה אם יש לי קורונה?

אם חלית בקורונה, חשוב לנקוט בצעדים כדי להגן על עצמך ועל אחרים. עליך לבודד את עצמך לפחות 10 ימים ולעקוב אחר הסימפטומים שלך. כדאי גם להימנע ממגע עם אנשים אחרים, ללבוש כיסוי פנים ולנהוג בהיגיינה טובה.

מהי הדרך הטובה ביותר להגן על עצמי?

הדרך הטובה ביותר להגן על עצמך מפני קורונה היא לתרגל ריחוק חברתי, ללבוש כיסוי פנים ולתרגל היגיינה טובה. כדאי גם להימנע מהתכנסויות גדולות ולהישאר בבית אם אתה מרגיש חולה.

מה עלי לעשות אם אני חושב שחוויתי קורונה?

אם אתה חושב שאולי חלית בקורונה, עליך לפנות מיד לרופא שלך. הרופא שלך יכול לייעץ לך על דרך הפעולה הטובה ביותר ויכול לארגן לך את הבדיקה.

סיכום

אם אתה חושב שאולי חלית בקורונה, חשוב להיבדק ולנקוט צעדים כדי להגן על עצמך ואחרים. עליך לבודד את עצמך לפחות 10 ימים ולעקוב אחר הסימפטומים שלך. כדאי גם להימנע ממגע עם אנשים אחרים, ללבוש כיסוי פנים ולנהוג בהיגיינה טובה. למידע נוסף, צפה בסרטון זה מ- YouTube.com .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן