דף הבית » בחירות הגולשים » איך אתה יודע אם יש לי וירוס קורונה?

איך אתה יודע אם יש לי וירוס קורונה?

איך אתה יודע אם יש לי וירוס קורונה?

מהם התסמינים של וירוס הקורונה?

התסמינים השכיחים ביותר של נגיף הקורונה הם חום, שיעול יבש וקוצר נשימה. תסמינים אחרים עשויים לכלול עייפות, כאבי גוף, אובדן תיאבון, נזלת, כאב גרון ושלשולים. חשוב לציין כי אנשים מסוימים עשויים שלא לחוות תסמינים כלל.

כיצד לבדוק את וירוס הקורונה

אם אתה חווה אחד מהתסמינים לעיל, חשוב להיבדק לנגיף הקורונה. הדרך הנפוצה ביותר לבדוק את הנגיף היא באמצעות מקלון אף. בדיקה זו משמשת לזיהוי נוכחות הנגיף בגוף. חשוב לציין כי ייתכן שתוצאות הבדיקה אינן מדויקות אם הנגיף כבר פונה מהגוף.

אמצעי מניעה כדי להימנע ממחלות

הדרך הטובה ביותר למנוע הידבקות בנגיף הקורונה היא לנהוג בהיגיינה טובה. זה כולל שטיפת ידיים באופן קבוע, הימנעות ממגע קרוב עם אנשים חולים והימנעות מלגעת בפנים. כמו כן, חשוב לתרגל התרחקות חברתית וללבוש מסיכת פנים בפומבי.

מה לעשות אם אתה מבחן חיובי לנגיף הקורונה

אם אתה נמצא חיובי לנגיף הקורונה, חשוב לעקוב אחר עצתו של הרופא שלך. זה עשוי לכלול בידוד עצמי, נטילת תרופות שנקבעו על ידי הרופא שלך והרבה מנוחה. חשוב גם לעקוב אחר הסימפטומים שלך ולפנות לרופא אם הם מחמירים. חשוב לזכור כי נגיף הקורונה הוא מחלה קשה ויש להתייחס אליה ככזו. אם אתה חושב שאולי יש לך את הנגיף, חשוב להיבדק ולפעול לפי עצת הרופא שלך. למידע נוסף על נגיף הקורונה, צפו בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן