דף הבית » בחירות הגולשים » איך אתה יודע אם יש לי 12 שנות לימוד?

איך אתה יודע אם יש לי 12 שנות לימוד?

איך אתה יודע אם יש לי 12 שנות לימוד?

מה זה 12 שנות לימוד?

שתים עשרה שנות לימוד הן משך הזמן שלוקח להשלים חינוך מלא ב-K-12 בארצות הברית. זה כולל שש שנים של בית ספר יסודי, שלוש שנים של חטיבת ביניים ושלוש שנים של תיכון. זוהי כמות ההשכלה המינימלית הנדרשת כדי להיחשב כבוגר תיכון.

כיצד לקבוע אם למישהו יש 12 שנות לימוד

ישנן מספר דרכים לקבוע אם מישהו סיים 12 שנות לימוד. להלן כמה מהשיטות הנפוצות ביותר:

בדיקת רישומי בית הספר

הדרך האמינה ביותר לקבוע אם מישהו סיים 12 שנות לימוד היא לבדוק את רישומי בית הספר שלו. ניתן לעשות זאת על ידי פנייה למחוז בית הספר שבו למד האדם בבית הספר. מחוז בית הספר יוכל לספק רישומים המראים את ההיסטוריה החינוכית של האדם.

שואל את האדם

דרך נוספת לקבוע אם מישהו סיים 12 שנות לימוד היא פשוט לשאול אותו. זו לא תמיד השיטה האמינה ביותר, מכיוון שאנשים לא תמיד יהיו כנים לגבי הרקע החינוכי שלהם. עם זאת, זוהי דרך קלה יחסית לקבל תשובה.

בדיקת אישורים

אם לאדם יש תואר אקדמי או סוג אחר של הסמכה מקצועית, סביר להניח שהוא השלים 12 שנות לימוד. רוב התארים בקולג' דורשים לפחות 12 שנות לימוד, כך שאם לאדם יש תואר, זוהי אינדיקציה טובה לכך שהוא סיים 12 שנות לימוד.

בדיקת רישומי תעסוקה

לעתים קרובות מעסיקים דורשים ממועמדים לעבודה לספק הוכחה לרקע ההשכלתי שלהם. זה יכול לכלול תמלילים, תעודות או מסמכים אחרים המראים שהאדם סיים 12 שנות לימוד. אם האדם הועסק בעבר, סביר להניח שלמעסיקו יש רישומים המעידים על הרקע ההשכלתי שלו.

סיכום

קביעה אם מישהו סיים 12 שנות לימוד יכולה להיעשות בכמה דרכים. השיטה האמינה ביותר היא לבדוק את רישומי בית הספר של האדם, אך ניתן להשתמש גם בשיטות אחרות כגון לשאול את האדם או בדיקת תעודותיו. אם האדם הועסק בעבר, ייתכן שלמעסיקו יהיו גם רישומים המעידים על הרקע ההשכלתי שלו. למידע נוסף על נושא זה, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן