דף הבית » להעביר את הזמן » איך אתה יודע אם מישהו חסם אותי בטלפון?

איך אתה יודע אם מישהו חסם אותי בטלפון?

איך אתה יודע אם מישהו חסם אותי בטלפון?

סימן שמישהו חסם אותך בטלפון שלו

האם אתה חושד שמישהו חסם אותך בטלפון שלו? זו יכולה להיות תחושה לא נוחה, אבל יש כמה סימנים שאתה יכול להיזהר מהם שעשויים להצביע על כך שמישהו חסם אותך. הנה כמה מהסימנים הנפוצים ביותר לכך שמישהו חסם אותך בטלפון שלו.

1. אתה לא יכול להגיע לתא הקולי שלהם

אחד הסימנים הנפוצים ביותר לכך שמישהו חסם אותך הוא שאתה לא יכול להגיע לתא הקולי שלו. אם אתה מתקשר למספר שלהם והוא עובר ישר לתא הקולי בלי לצלצל, זה יכול להיות סימן שחסמת אותך. באופן דומה, אם אתה מתקשר למספר שלהם והוא מצלצל כמה פעמים לפני שאתה עובר לתא הקולי, זה יכול גם להצביע על חסימתך.

2. אתה מקבל הודעות טקסט מוזרות

סימן נוסף לכך שמישהו חסם אותך הוא אם אתה מקבל ממנו הודעות טקסט מוזרות. אם אתה מקבל הודעת טקסט שאומרת משהו כמו "אני עסוק כרגע", או "אני לא יכול לדבר כרגע", זה יכול להיות סימן שהם חסמו אותך ומנסים להימנע מלדבר איתך.

3. השיחות שלך עוברות ישר לתא הקולי

אם אתה מתקשר למישהו והשיחה שלך עוברת ישר לתא הקולי בלי לצלצל, זה יכול להיות סימן שחסמת אותך. באופן דומה, אם אתה מתקשר למישהו והוא מצלצל כמה פעמים לפני שאתה עובר לתא הקולי, זה יכול גם להצביע על חסימתך.

4. אתה לא יכול להגיע אליהם במדיה החברתית

אם אינך יכול להגיע למישהו ברשתות החברתיות, זה יכול להיות סימן שהוא חסם אותך. אם תנסה לשלוח להם הודעה והיא לא עוברת, או אם תנסה לראות את הפרופיל שלהם וזה לא נראה, זה יכול להיות סימן שהם חסמו אותך.

כיצד לטפל במצב

אם אתה חושד שמישהו חסם אותך בטלפון שלו, חשוב להקדיש זמן לחשוב איך אתה רוצה להתמודד עם המצב. הנה כמה טיפים איך להתמודד עם המצב.

1. דבר איתם ישירות

הדרך הטובה ביותר להתמודד עם המצב היא לדבר ישירות עם האדם. אם אתה יכול, נסה לתאם זמן להיפגש ולדבר על מה שקורה. זה ייתן לך הזדמנות להסביר את הצד שלך בסיפור ולנסות לפתור את כל הבעיות שאולי הובילו לכך שהאדם חסם אותך.

2. לכבד את החלטתם

אם האדם לא רוצה לדבר איתך, חשוב לכבד את החלטתו. חסימת מישהו היא דרך עבורם להגן על עצמם מפני פגיעה נוספת או מתח, לכן חשוב לכבד את החלטתו ולתת לו את המרחב הדרוש לו.

3. המשך הלאה

לאחר שקבלת שהאדם חסם אותך, חשוב להמשיך הלאה ולהתמקד בדברים אחרים. נסה להתמקד בהיבטים החיוביים של חייך ולמצוא דרכים להישאר עסוק ופרודוקטיבי. זה יעזור לך לעבור את התקופה הקשה הזו.

4. חפש תמיכה

לבסוף, אם אתה מרגיש המום או מוטרד מהמצב, חשוב לבקש תמיכה מחברים ובני משפחה. לדבר עם מישהו על הרגשות שלך יכול לעזור לך לעבד את הרגשות שלך ולהקל על המשך הדרך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן