דף הבית » מומלץ בהקדם » איך אתה יודע כמה כסף יש בכרטיס מתנה?

איך אתה יודע כמה כסף יש בכרטיס מתנה?

איך אתה יודע כמה כסף יש בכרטיס מתנה?

בדיקת יתרת כרטיס המתנה שלך באינטרנט

אם כרטיס המתנה שלך הוא מקמעונאי גדול, בדרך כלל תוכל לבדוק את היתרה באינטרנט. לשם כך, תצטרך להזין את מספר הכרטיס וקוד הגישה, שבדרך כלל ניתן למצוא בגב הכרטיס. לאחר הזנת המידע, האתר יציג את היתרה.

בדיקת יתרת כרטיס המתנה שלך בטלפון

אם אין לך גישה לאינטרנט, או אם אינך רוצה להזין את פרטי כרטיס המתנה שלך באינטרנט, תוכל לבדוק את היתרה על ידי התקשרות למספר שירות הלקוחות המופיע בגב הכרטיס. כאשר אתה מתקשר, תצטרך לספק לנציג שירות הלקוחות את מספר הכרטיס וקוד הגישה. לאחר מכן הנציג יוכל לומר לך את היתרה.

בדיקת יתרת כרטיס המתנה שלך בחנות

אם אתה מתכנן להשתמש בכרטיס המתנה שלך בחנות, אתה יכול לבדוק את היתרה באופן אישי. ברוב החנויות יש קיוסקים או מכונות המאפשרות ללקוחות לבדוק את יתרת כרטיס המתנה שלהם. כל שעליכם לעשות הוא להזין את מספר הכרטיס וקוד הגישה, והמכונה תציג את היתרה.

בדיקת יתרת כרטיס המתנה שלך באמצעות אפליקציה

אם יש לך סמארטפון, תוכל להוריד אפליקציה שתאפשר לך לבדוק את יתרת כרטיס המתנה שלך. אפליקציות אלו זמינות הן למכשירי iOS והן למכשירי אנדרואיד, והן ניתנות להורדה בחינם. לאחר שהורדת את האפליקציה, תצטרך להזין את מספר הכרטיס וקוד הגישה. לאחר מכן האפליקציה תציג את היתרה.

שימוש ביתרת כרטיס המתנה שלך

ברגע שאתה יודע את היתרה של כרטיס המתנה שלך, אתה יכול להשתמש בו כדי לבצע רכישות. בהתאם לחנות, ייתכן שתוכל להשתמש בכרטיס המתנה שלך כדי לבצע רכישות מקוונות או שתצטרך להשתמש בו באופן אישי. אם אתה משתמש בו באופן אישי, תצטרך להציג את הכרטיס לקופאי בעת הרכישה. לאחר מכן הקופאית תנכה מהיתרה את סכום הרכישה.

אם אתה מבצע רכישה מקוונת, תצטרך להזין את מספר הכרטיס וקוד הגישה בזמן התשלום. לאחר מכן יקוזז מהיתרה סכום הרכישה. חשוב לזכור שהיתרה בכרטיס המתנה שלך תפחת עם כל רכישה, ולכן תצטרך לעקוב אחר היתרה על מנת להימנע מהוצאות יתר.

הוספת כסף לכרטיס המתנה שלך

אם אתה רוצה להוסיף עוד כסף לכרטיס המתנה שלך, תוכל לעשות זאת ברוב החנויות. אתה יכול להוסיף כסף לכרטיס שלך באופן אישי או באינטרנט, תלוי בחנות. כאשר אתה מוסיף כסף לכרטיס שלך, היתרה תגדל, ומאפשרת לך לבצע רכישות נוספות.

סיכום

כרטיסי מתנה הם דרך מצוינת לתת למישהו מתנה מבלי לדאוג לגבי בחירת הפריט המושלם. אם יש לך כרטיס מתנה, אתה יכול בקלות לבדוק את היתרה באמצעות אחת מהשיטות שהוזכרו לעיל. ברגע שאתה יודע את היתרה, אתה יכול להשתמש בה כדי לבצע רכישות או להוסיף עוד כסף לכרטיס.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן