דף הבית » לא ידעתי » איך אתה יודע מי עוקב אחרי בפייסבוק?

איך אתה יודע מי עוקב אחרי בפייסבוק?

איך אתה יודע מי עוקב אחרי בפייסבוק?

מה עוקב בפייסבוק?

מעקב בפייסבוק הוא דרך לאנשים להישאר מעודכנים בתוכן שאתה מפרסם. כשמישהו עוקב אחריך, הוא יראה את הפוסטים שלך בניוז פיד שלו. זה שונה מלהיות חברים של מישהו, מכיוון שהוא לא צריך לקבל את בקשת החברות שלך כדי לעקוב אחריך.

מי יכול לעקוב אחרי בפייסבוק?

כל אחד יכול לעקוב אחריך בפייסבוק, גם אם אתה לא מכיר אותו. זה כולל אנשים שאינם חברים שלך, כמו גם אנשים שאינם אפילו ברשימת החברים שלך.

איך אני יודע מי עוקב אחרי?

יש כמה דרכים לגלות מי עוקב אחריך בפייסבוק. הראשון הוא להסתכל על רשימת העוקבים שלך. כדי לעשות זאת, עבור לדף הפרופיל שלך ולחץ על הכרטיסייה "עוקבים". כאן תראה רשימה של אנשים שעוקבים אחריך. אתה יכול גם להסתכל בכרטיסייה "עוקבים" בדף הפרופיל שלך. זה יראה לך אחרי מי אתה עוקב ומי עוקב אחריך.

מה אני יכול לעשות לגבי עוקבים לא רצויים?

אם אתה מוצא מישהו שעוקב אחריך שאתה לא רוצה שיעקוב אחריו, אתה יכול לחסום אותו. כדי לעשות זאת, עבור לדף הפרופיל שלהם ולחץ על כפתור "חסום". זה ימנע מהם לראות את הפוסטים שלך או ליצור איתך אינטראקציה בכל דרך שהיא. תוכל גם להתאים את הגדרות הפרטיות שלך כדי להגביל מי יכול לעקוב אחריך. כדי לעשות זאת, עבור לדף הפרופיל שלך ולחץ על הכרטיסייה "פרטיות". כאן תוכל להתאים מי יכול לעקוב אחריך ומי יכול לראות את הפוסטים שלך.

סיכום

לדעת מי עוקב אחריך בפייסבוק יכול לעזור לך להישאר בטוח ולשלוט בנוכחות המקוונת שלך. אתה יכול לגלות מי עוקב אחריך על ידי עיון ברשימת העוקבים שלך, ותוכל לחסום עוקבים לא רצויים או לשנות את הגדרות הפרטיות שלך כדי להגביל מי יכול לעקוב אחריך. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן