דף הבית » עוצר נשימה » איך אתה יודע מי צפה בפרופיל שלי בפייסבוק?

איך אתה יודע מי צפה בפרופיל שלי בפייסבוק?

איך אתה יודע מי צפה בפרופיל שלי בפייסבוק?

כיצד לגלות מי צפה בפרופיל שלך בפייסבוק

פייסבוק לא מציעה תכונה המאפשרת לך לראות מי צפה בפרופיל שלך. עם זאת, יש אפליקציות של צד שלישי שמתיימרות לספק מידע זה. לפני שאתה מוריד אחת מהאפליקציות האלה, חשוב להבין שהן לא מספקות בפועל את הנתונים שהם מתיימרים להם.

כיצד פועלות אפליקציות של צד שלישי

אפליקציות צד שלישי שמתיימרות להראות לך מי צפה בפרופיל שלך משתמשות בפרצה ב-API של פייסבוק. פרצה זו מאפשרת להם לגשת לנתונים שאינם זמינים לציבור. הם משתמשים בנתונים האלה כדי ליצור רשימה של אנשים שצפו בפרופיל שלך. עם זאת, רשימה זו אינה מדויקת.

הנתונים שאפליקציות אלה משתמשות בהם אינם שלמים ואינם אמינים. זה כולל רק אנשים שקיימו אינטראקציה עם הפרופיל שלך בדרך כלשהי. המשמעות היא שהרשימה לא תכלול אנשים שביקרו בפרופיל שלך מבלי לקיים איתו אינטראקציה.

מה הרשימה כוללת

הרשימה שנוצרה על ידי אפליקציות אלה כוללת אנשים שיש להם:

  • עשה לייק לפוסט או תמונה בפרופיל שלך
  • הגיב על פוסט או תמונה בפרופיל שלך
  • שלח לך הודעה
  • תייג אותך בפוסט או בתמונה

הרשימה לא תכלול אנשים שביקרו בפרופיל שלך מבלי ליצור איתו אינטראקציה.

כיצד לפרש את התוצאות

הרשימה שנוצרת על ידי אפליקציות אלו אינה מדויקת. זה כולל רק אנשים שקיימו אינטראקציה עם הפרופיל שלך בדרך כלשהי. המשמעות היא שהרשימה לא תכלול אנשים שביקרו בפרופיל שלך מבלי לקיים איתו אינטראקציה.

הרשימה גם אינה בסדר מסוים. זה לא מציג את האנשים שצפו בפרופיל שלך הכי הרבה או הכי פחות. זה פשוט מציג רשימה של אנשים שקיימו אינטראקציה עם הפרופיל שלך בדרך כלשהי.

הרשימה יכולה להיות שימושית כדי לראות מי קיים אינטראקציה עם הפרופיל שלך לאחרונה. זה גם יכול לתת לך מושג מי מתעניין בך או בתוכן שלך. עם זאת, חשוב לזכור שהרשימה אינה מדויקת ואין להתייחס אליה כעובדה.

אם אתה רוצה ללמוד עוד על מי צפה בפרופיל שלך, אתה יכול לנסות לחפש את הנושא ב-YouTube. לחץ כאן כדי להתחיל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן