דף הבית » TOP10 » איך אתה יודע מספר דרכון?

איך אתה יודע מספר דרכון?

איך אתה יודע מספר דרכון?

מהו מספר דרכון?

מספר דרכון הוא מזהה ייחודי המוקצה לבעל דרכון. הוא משמש לזיהוי בעל הדרכון ולאימות זהותו בעת נסיעה. מספר הדרכון מודפס על הדרכון עצמו ומשמש גם לגישה לרישומי הנסיעות של בעל הדרכון.

סוגי דרכונים

ישנם מספר סוגים שונים של דרכונים שניתן להנפיק. לכל סוג דרכון יש פורמט שונה למספר הדרכון. סוגי הדרכונים הנפוצים ביותר הם:

דרכון רגיל

דרכון רגיל מונפק לאזרחי מדינה. הוא מונפק בדרך כלל לתקופה של 10 שנים ומכיל מספר דרכון בן 9 ספרות. מספר הדרכון מודפס בדף הנתונים של הדרכון.

דרכון דיפלומטי

דרכון דיפלומטי מונפק לדיפלומטים ולפקידי ממשל אחרים. הוא מונפק בדרך כלל לתקופה של 5 שנים ומכיל מספר דרכון בן 10 ספרות. מספר הדרכון מודפס בדף הנתונים של הדרכון.

דרכון רשמי

דרכון רשמי מונפק לפקידי ממשל עבור עסקים רשמיים. הוא מונפק בדרך כלל לתקופה של 5 שנים ומכיל מספר דרכון בן 10 ספרות. מספר הדרכון מודפס בדף הנתונים של הדרכון.

השוואה מהירה

סוג דרכון תקופת תוקף פורמט מספר דרכון
רגיל 10 שנים 9 ספרות
דִיפּלוֹמָטִי 5 שנים 10 ספרות
רשמי 5 שנים 10 ספרות

כיצד לזהות מספר דרכון

מספר הדרכון מודפס בדף הנתונים של הדרכון. הוא ממוקם בדרך כלל בחלק העליון של העמוד ומודפס בדיו שחורה. מספר הדרכון מודפס לרוב בפורמט בלוק ומורכב ממספרים ואותיות. מספר הדרכון מודפס גם על אשרת בעל הדרכון או חותמות כניסה/יציאה. הוא מודפס בדרך כלל בפורמט בלוק ומורכב ממספרים ואותיות.

שאלות ותשובות

ש: לכמה זמן מספר דרכון תקף?

ת: תקופת התוקף של מספר דרכון תלויה בסוג הדרכון. דרכון רגיל תקף בדרך כלל ל-10 שנים, בעוד שדרכון דיפלומטי או רשמי תקף בדרך כלל ל-5 שנים.

ש: האם ניתן לשנות מספר דרכון?

ת: לא, לא ניתן לשנות מספר דרכון. לאחר הוצאת מספר דרכון, הוא נשאר זהה למשך תקופת תוקף הדרכון.

סיכום

מספר דרכון הוא מזהה ייחודי המוקצה לבעל דרכון. הוא משמש לזיהוי בעל הדרכון ולאימות זהותו בעת נסיעה. מספר הדרכון מודפס בדף הנתונים של הדרכון ומודפס גם על הוויזה או חותמות הכניסה/יציאה של בעל הדרכון. פורמט מספר הדרכון תלוי בסוג הדרכון. לדרכון רגיל יש מספר דרכון בן 9 ספרות, בעוד שלדרכון דיפלומטי או רשמי יש מספר דרכון בן 10 ספרות. מספר הדרכון תקף למשך תקופת תוקף הדרכון ואינו ניתן לשינוי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן