דף הבית » בינג’ » איך אתה יודע מתי מישהו עשה Google Docs?

איך אתה יודע מתי מישהו עשה Google Docs?

איך אתה יודע מתי מישהו עשה Google Docs?

מה זה Google Docs?

Google Docs הוא כלי חזק ונוח ליצירה ושיתוף של מסמכים. זהו שירות מקוון בחינם המאפשר לך ליצור, לערוך ולשתף פעולה במסמכים עם אחרים. זוהי דרך מצוינת לשתף פעולה בפרויקטים, לשתף רעיונות ולעבוד יחד על מסמכים.

איך אתה יודע מתי מישהו עשה Google Docs?

Google Docs מאפשר לזהות בקלות מתי מישהו יצר מסמך. כאשר אתה פותח מסמך, תראה רשימה של אנשים שיש להם גישה למסמך. רשימה זו תכלול את שמו של האדם שיצר את המסמך, וכן את התאריך והשעה שבהם המסמך נוצר.

בדיקת היסטוריית המסמכים

אתה יכול גם לבדוק את היסטוריית המסמך כדי לראות מי ביצע שינויים במסמך. כדי לעשות זאת, לחץ על הכרטיסייה "קובץ" ולאחר מכן בחר "ראה היסטוריית גרסאות". פעולה זו תפתח רשימה של כל השינויים שבוצעו במסמך, כולל מי ביצע את השינויים ומתי בוצעו.

בדיקת מאפייני המסמך

אתה יכול גם לבדוק את מאפייני המסמך כדי לראות מי יצר את המסמך. כדי לעשות זאת, לחץ על הכרטיסייה "קובץ" ולאחר מכן בחר "מאפיינים". זה יפתח חלון עם מידע על המסמך, כולל שם האדם שיצר את המסמך והתאריך והשעה שבהם המסמך נוצר.

השוואה מהירה

שיטה מֵידָע
בדיקת היסטוריית המסמכים שם האדם שביצע את השינויים ומתי בוצעו
בדיקת מאפייני המסמך שם האדם שיצר את המסמך והתאריך והשעה שבהם המסמך נוצר

דעה אישית

Google Docs הוא כלי שימושי להפליא ליצירה ושיתוף של מסמכים. קל לדעת מתי מישהו יצר מסמך, וקל גם לבדוק את היסטוריית המסמך כדי לראות מי ביצע שינויים במסמך. זה מקל לעקוב אחר מי עובד על המסמך ומתי מתבצעים שינויים. קל גם לבדוק את מאפייני המסמך כדי לראות מי יצר את המסמך. בסך הכל, Google Docs הוא כלי נהדר ליצירה ושיתוף פעולה במסמכים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן