דף הבית » רץ ברשת » איך אתה יודע שהתקבלתי לראיון עבודה?

איך אתה יודע שהתקבלתי לראיון עבודה?

איך אתה יודע שהתקבלתי לראיון עבודה?

סימנים שהתקבלת בראיון עבודה

קבלת עבודה היא תהליך שיכול להיות גם מרגש וגם מורט עצבים. לאחר שעברתם את תהליך הגשת הבקשה, הכנה לראיון ולבסוף הגעת לראיון, סביר להניח שתהיו מודאגים לשמוע מהמעסיק. איך תדעו אם התקבלתם בראיון עבודה?התשובה לשאלה זו תלויה במעסיק ובעבודה אליה הגשת מועמדות. מעסיקים מסוימים עשויים להיות מסוגלים לתת לך תשובה מיד, בעוד שאחרים עשויים לקחת קצת זמן לקבל החלטה. הנה כמה סימנים שיכולים לעזור לך לקבוע אם התקבלת בראיון עבודה.

תגובת המראיין

אחד הסימנים הברורים ביותר לכך שהתקבלת לראיון עבודה הוא תגובת המראיין. אם המראיין נראה מרוצה מהתשובות שלך ונראה שהוא התרשם מהכישורים שלך, סביר להניח שהתקבלת. מצד שני, אם המראיין נראה לא מתעניין או לא מתרשם, סביר להניח שלא התקבלת.

שאלות המשך של המראיין

סימן נוסף לכך שהתקבלת לראיון עבודה הוא שאלות ההמשך של המראיין. אם המראיין שאל אותך שאלות לגבי זמינותך, ציפיות השכר או פרטים אחרים הקשורים למשרה, סביר להניח שהתקבלת. מצד שני, אם המראיין לא שאל שאלות המשך, סביר להניח שלא התקבלת.

טון המראיין

הטון של המראיין יכול להיות גם סימן לכך שהתקבלת לראיון עבודה. אם המראיין היה ידידותי ונראה שהוא באמת מעוניין להכיר אותך, סביר להניח שהתקבלת. מצד שני, אם המראיין היה קר וחסר עניין, סביר להניח שלא התקבלת.

השוואה מהירה

שלטים מְקוּבָּל לא מקובל
תגובת המראיין מרוצה, מתרשם לא מתעניין, לא מתרשם
שאלות המשך של המראיין כן לא
טון המראיין ידידותי, מתעניין באמת קר, לא מעוניין

לאחר שעברתם את תהליך ראיון העבודה, טבעי שתהיו מודאגים לשמוע מהמעסיק. אמנם אין דרך בטוחה לדעת אם התקבלת בראיון עבודה, אבל יש כמה סימנים שיכולים לעזור לך לקבוע אם התקבלת. שימו לב לתגובת המראיין, לשאלות ההמשך ולטון כדי לקבל מושג אם התקבלתם או לא. אם אתה עדיין לא בטוח, אתה תמיד יכול לפנות למעסיק ולבקש עדכון על סטטוס הבקשה שלך. זו יכולה להיות דרך טובה לקבל הבנה טובה יותר של היכן אתה עומד ואם התקבלת לראיון עבודה. אם אתה מחפש טיפים ועצות נוספות לגבי ראיונות עבודה, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב לקבלת כמה עצות מועילות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן