דף הבית » מומלץ בהקדם » איך אתה יכול לדעת איזו כיתה לא?

איך אתה יכול לדעת איזו כיתה לא?

איך אתה יכול לדעת איזו כיתה לא?

מה זה מחלקה?

מחלקה היא סוג של מבנה נתונים המכיל מידע ופונקציות קשורות. זוהי דרך לארגן נתונים ופונקציות ליחידה אחת. שיעורים משמשים בשפות תכנות מונחה עצמים (OOP) כגון Java, C++ ו-Python. מחלקה היא תוכנית ליצירת אובייקטים שניתן להשתמש בהם כדי לאחסן ולתפעל נתונים.

איך אתה יכול לדעת איזו כיתה לא?

בעבודה עם כיתות, חשוב לדעת להבחין בין שיעורים שאינם קשורים. כדי לעשות זאת, אתה צריך להבין את המושג ירושה. ירושה היא היכולת של מחלקה לרשת מאפיינים ושיטות ממחלקה אחרת. המשמעות היא שכאשר מחלקה יורשת ממחלקה אחרת, היא יכולה לגשת למאפיינים ולשיטות של מחלקת האב. כך תוכלו לדעת איזו כיתה לא קשורה.

היררכיית ירושה

היררכיות ירושה משמשות לארגון כיתות לקבוצות קשורות. מחלקה יכולה לרשת ממספר מחלקות, אבל רק מחלקה אחת יכולה להיות מחלקה האב. מחלקת האב היא המחלקה בראש ההיררכיה, וכל המחלקות האחרות בהיררכיה יירשו ממחלקת האב. זה מאפשר לך לדעת בקלות איזו כיתה אינה קשורה לכיתת האב.

יחסי ירושה

יחסי ירושה משמשים כדי להגדיר כיצד מחלקות קשורות. מחלקה יכולה לרשת ממספר מחלקות, אבל רק מחלקה אחת יכולה להיות מחלקה האב. מחלקת האב היא המחלקה בראש ההיררכיה, וכל המחלקות האחרות בהיררכיה יירשו ממחלקת האב. זה מאפשר לך לדעת בקלות איזו כיתה אינה קשורה לכיתת האב.

שרשראות ירושה

שרשראות ירושה משמשות להתחקות אחר היחסים בין מחלקות. על ידי מעקב אחר שרשרת הירושה, אתה יכול לדעת אילו מחלקות קשורות ואיזה מחלקות לא. זה מאפשר לך לדעת בקלות איזו כיתה אינה קשורה לכיתת האב.

סיכום

ההבנה כיצד לדעת איזו כיתה אינה קשורה היא חלק חשוב בלימוד תכנות מונחה עצמים. על ידי הבנת המושג ירושה וכיצד להתחקות אחר שרשראות ירושה, ניתן לדעת בקלות איזו מחלקה אינה קשורה לכיתה האב. למידע נוסף על נושא זה, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן