דף הבית » עוצר נשימה » איך אתה יכול לדעת אם אני לסבית או לא?

איך אתה יכול לדעת אם אני לסבית או לא?

איך אתה יכול לדעת אם אני לסבית או לא?

מה זה לסבית?

לסבית היא אישה שנמשכת בעיקר לנשים אחרות. זה יכול לכלול גם משיכה פיזית וגם רגשית. מערכות יחסים לסביות יכולות להשתנות מהכרויות מזדמנות למערכות יחסים מחויבות ארוכות טווח. יחסים לסביים יכולים גם ללבוש צורות רבות, כולל פוליאמוריה ומערכות יחסים פתוחות.

איך אני יכול לדעת אם אני לסבית?

האדם היחיד שיכול באמת לדעת אם אתה לסבית הוא אתה. חשוב להקדיש זמן לחקור את הרגשות והאטרקציות שלך ללא לחץ מאף אחד אחר. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להבין אם אתה לסבית:

שימו לב לרגשות שלכם

שימו לב לרגשות שיש לכם כשאתם חושבים על נשים אחרות או מתקשרות עם נשים אחרות. האם אתה מרגיש קשר רגשי חזק אליהם? האם אתה מוצא את עצמך רוצה לבלות איתם יותר זמן? האם אתה מוצא את עצמך נמשך אליהם? כל אלה הם סימנים לכך שאתה לסבית.

חקור את הפנטזיות שלך

קח את הזמן כדי לחקור את הפנטזיות שלך. האם אתה מוצא את עצמך מפנטז על להיות עם אישה אחרת? האם אתה מוצא את עצמך נמשך לסצנות רומנטיות או מיניות שבהן מעורבות שתי נשים? כל אלה הם סימנים לכך שאתה לסבית.

דבר עם לסביות אחרות

שיחה עם לסביות אחרות יכולה להיות דרך מצוינת לחקור את הרגשות שלך. פנה אל לסביות אחרות בקהילה שלך או באינטרנט ושוחח איתן על החוויות שלהן. זה יכול לעזור לך להבין טוב יותר מה זה אומר להיות לסבית והאם זה משהו שאתה מזדהה איתו או לא.

סמוך על האינסטינקטים שלך

בסופו של יום, אתה היחיד שיכול באמת לדעת אם אתה לסבית או לא. סמוך על האינסטינקטים שלך והקדיש זמן לחקור את הרגשות שלך ללא לחץ מאף אחד אחר. אם אתה מרגיש שאתה לסבית, אז אתה לסבית.

אין תשובה חד-משמעית לשאלה איך לדעת אם את לסבית. כל אחד הוא שונה וחשוב להקדיש זמן לחקור את הרגשות והאטרקציות שלך ללא לחץ מאף אחד אחר. זכור שאתה היחיד שיכול באמת לדעת אם אתה לסבית או לא.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן