דף הבית » עוצר נשימה » איך אתה יכול לדעת אם אתה בהריון?

איך אתה יכול לדעת אם אתה בהריון?

. איך אתה יכול לדעת אם אתה בהריון?

סימנים ותסמינים של הריון

הריון הוא זמן של שמחה וציפייה גדולה, אבל זה יכול להיות גם זמן של בלבול וחוסר ודאות. הכרת הסימנים והתסמינים של ההריון יכולה לעזור לך לקבוע אם את בהריון. הסימן הנפוץ ביותר להריון הוא החמצת מחזור. אם החמצת מחזור וחושבת שאת בהריון, חשוב לבצע בדיקת הריון כדי לאשר. סימנים ותסמינים אחרים של הריון כוללים:

בחילה והקאה

בחילות והקאות, המכונה גם בחילות בוקר, הן אחד הסימנים הנפוצים ביותר להריון. זה מתחיל בדרך כלל בסביבות השבוע ה-6 להריון ויכול להימשך עד השבוע ה-12.

שינויים בחזה

השדיים שלך עשויים להיות רכים ונפוחים במהלך ההריון. ייתכן שתבחין גם בהכהה של העטרה, האזור סביב הפטמות שלך.

הטלת שתן תכופה

ככל שהרחם שלך גדל, זה יכול להפעיל לחץ על שלפוחית השתן שלך, ולגרום לך להטיל שתן לעתים קרובות יותר.

עייפות

תחושת עייפות היא סימפטום שכיח של הריון. זה נובע מהעלייה ברמות ההורמונים בגוף שלך.

בדיקות הריון

בדיקת הריון היא הדרך היחידה לדעת בוודאות אם את בהריון. בדיקות הריון ביתיות זמינות ברוב בתי המרקחת והן קלות לשימוש. הבדיקה פועלת על ידי זיהוי ההורמון hCG (גונדוטרופין כוריוני אנושי) בשתן שלך. הורמון זה מיוצר על ידי השליה זמן קצר לאחר ההתעברות.

השוואה מהירה

סימנים וסימפטומים בדיקת הריון
הפסדת מחזור מזהה הורמון hCG בשתן
בחילה והקאה ניתן להשיג ברוב בתי המרקחת
שינויים בחזה קל לשימוש
הטלת שתן תכופה מאשר הריון
עייפות

מתי לפנות לרופא

אם את חושבת שאת בהריון, חשוב לפנות לרופא שלך לאישור. הרופא שלך יכול לעזור לך להבין את הסימנים והתסמינים של ההריון ולספק לך מידע ומשאבים שיעזרו לך לנהל הריון בריא. הרופא שלך יכול גם לעזור לך לקבוע את הזמן הטוב ביותר לבצע בדיקת הריון. אם הבדיקה שלך חיובית, הרופא שלך יכול לספק לך מידע על טיפול טרום לידתי ולעזור לך לקבל החלטות לגבי ההריון.

סיכום

הריון הוא זמן מרגש, אבל זה יכול להיות גם זמן של בלבול וחוסר ודאות. הכרת הסימנים והתסמינים של ההריון יכולה לעזור לך לקבוע אם את בהריון. בדיקת הריון היא הדרך היחידה לדעת בוודאות אם את בהריון. אם את חושבת שאת בהריון, חשוב לפנות לרופא שלך לאישור. הרופא שלך יכול לספק לך מידע ומשאבים שיעזרו לך לנהל הריון בריא.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן