דף הבית » אנציקלופדיה » איך אתה יכול לדעת אם אתה בעניין של אוננות?

איך אתה יכול לדעת אם אתה בעניין של אוננות?

איך אתה יכול לדעת אם אתה בעניין של אוננות?

מה זה אוננות?

אוננות היא גירוי עצמי של איברי המין להנאה מינית. זה חלק נורמלי מהחקירה וההבעה המינית. אוננות יכולה להיעשות לבד או עם בן/בת זוג. זה יכול להיעשות עם או בלי צעצועים. זה יכול להיעשות עם או בלי חומר סיכה. אפשר לעשות את זה עם או בלי פנטזיות.

איך אתה יכול לדעת אם אתה בעניין של אוננות?

אם אתה מוצא את עצמך חושב על אוננות לעתים קרובות, או אם אתה מוצא את עצמך רוצה לאונן לעתים קרובות יותר מאשר לא, אז סביר להניח שאתה בעניין. אם אתה מוצא את עצמך מפנטז על אוננות או אם אתה מוצא את עצמך רוצה לנסות טכניקות או צעצועים חדשים, סביר להניח שאתה בעניין. אם אתה מוצא את עצמך מרגיש מגורה כשאתה חושב על אוננות או כשאתה עוסק בה, אז סביר להניח שאתה בעניין.

סימנים שאתה בעניין של אוננות

1. אתה חושב על זה לעתים קרובות.2. אתה רוצה לעשות את זה לעתים קרובות יותר מאשר לא.3. אתה מפנטז על זה.4. אתה רוצה לנסות טכניקות חדשות או צעצועים.5. אתה מרגיש מגורה כשאתה חושב על זה או כשאתה עוסק בזה.

איך להפיק את המרב מאוננות

1. קח את הזמן שלך. אוננות היא זמן לחקור וליהנות מהגוף שלך. אל תמהר את זה.2. לְנַסוֹת. נסה טכניקות וצעצועים שונים כדי למצוא את מה שהכי מתאים לך.3. השתמש בחומר סיכה. חומר סיכה יכול להפוך את האוננות למהנה יותר ויכול לעזור להפחית את החיכוך.4. התמקד בהנאה שלך. אוננות עוסקת בהנאה, לא בביצועים. התמקד במה שמרגיש טוב ואל תדאג לגבי איך אתה נראה.5. לדבר על זה. דיבור על אוננות יכול לעזור לך להרגיש יותר בנוח עם זה ויכול לעזור לך לחקור את זה יותר לעומק. אוננות היא חלק נורמלי של חקר וביטוי מיני. זו יכולה להיות דרך מצוינת ללמוד יותר על הגוף שלך ולחקור את המיניות שלך. אם אתה חושב שאולי אתה בעניין, קח את הזמן שלך והתנסה כדי לגלות מה הכי מתאים לך. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן