דף הבית » עוצר נשימה » איך אתה יכול לדעת אם הבעיה היא במטען או בסוללה?

איך אתה יכול לדעת אם הבעיה היא במטען או בסוללה?

איך אתה יכול לדעת אם הבעיה היא במטען או בסוללה?

מה הסימפטומים?

אם אתה נתקל בבעיות בטעינת המכשיר שלך, יכול להיות קשה לדעת אם הבעיה היא במטען או בסוללה. התסמינים של מטען או סוללה פגומים יכולים להיות דומים, אבל יש כמה הבדלים עיקריים שצריך לשים לב אליהם.

בעיות מטען

אם המכשיר לא נטען, הדבר הראשון שצריך לבדוק הוא המטען עצמו. אם המטען אינו מחובר כהלכה, ייתכן שהמכשיר לא ייטען. אם המטען מחובר כהלכה והמכשיר עדיין לא נטען, ייתכן והמטען פגום. מטען פגום עשוי להיות מסומן על ידי נורית מהבהבת או ללא נורה כלל.

בעיות סוללה

אם המטען פועל כהלכה, ייתכן שהבעיה היא בסוללה. בעיות סוללה יכולות להיות קשות יותר לאבחון מכיוון שהתסמינים יכולים להיות עדינים יותר. אם למכשיר לוקח יותר זמן מהרגיל, או שהסוללה מתרוקנת במהירות, ייתכן שהסוללה פגומה.

כיצד לאבחן את הבעיה

הדרך הטובה ביותר לאבחן את הבעיה היא להשתמש במטען או בסוללה אחרת. אם המכשיר נטען כהלכה עם מטען אחר, הבעיה היא במטען. אם המכשיר נטען כהלכה עם סוללה אחרת, הבעיה היא בסוללה.

החלפת המטען או הסוללה

אם הבעיה היא במטען, ניתן להחליפו במטען חדש. אם הבעיה היא בסוללה, ניתן להחליף אותה בחדשה. חשוב להשתמש במטען או סוללה התואמים למכשיר.

בְּעָיָה פִּתָרוֹן
מטען לא תקין החלף את המטען
סוללה פגומה החלף את הסוללה

אם אתה נתקל בבעיות בטעינת המכשיר שלך, יכול להיות קשה לדעת אם הבעיה היא במטען או בסוללה. על ידי הבנת התסמינים וביצוע השלבים שלמעלה, תוכל לזהות את מקור הבעיה ולנקוט בצעדים הדרושים כדי לתקן אותה. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן