דף הבית » לא ידעתי » איך אתה יכול לדעת אם הודעות נקראו ב-Gmail?

איך אתה יכול לדעת אם הודעות נקראו ב-Gmail?

איך אתה יכול לדעת אם הודעות נקראו ב-Gmail?

מהי אישור קריאה ב-Gmail?

אישור קריאה ב-Gmail היא תכונה שתודיע לך כאשר נמען פתח את הודעת האימייל שלך. תכונה זו זמינה לכל משתמשי Gmail והיא מופעלת כברירת מחדל. כאשר אתה שולח מייל, תופיע התראה קטנה בתחתית ההודעה, המציינת שהנמען פתח את ההודעה.

כיצד להפעיל או להשבית אישורי קריאה ב-Gmail?

אם ברצונך להפעיל או להשבית אישורי קריאה ב-Gmail, תוכל לעשות זאת על ידי מעבר להגדרות > כללי > אישורי קריאה. כאן תוכל לבחור להפעיל או להשבית אישורי קריאה. אם תבחר לאפשר אישורי קריאה, תקבל התראה בכל פעם שנמען יפתח את ההודעה שלך.

כיצד לדעת אם הודעות נקראו ב-Gmail?

לאחר שהפעלת אישורי קריאה ב-Gmail, תוכל לדעת בקלות אם הודעות נקראו ב-Gmail. כאשר אתה שולח מייל, תופיע התראה קטנה בתחתית ההודעה, המציינת שהנמען פתח את ההודעה. אם אינך רואה הודעה זו, ההודעה לא נקראה.

שימוש באפליקציית Gmail לנייד

אם אתה משתמש באפליקציית Gmail לנייד, תוכל גם לדעת אם הודעות נקראו ב-Gmail. כאשר אתה שולח מייל, תופיע התראה קטנה בראש ההודעה, המציינת שהנמען פתח את ההודעה. אם אינך רואה הודעה זו, ההודעה לא נקראה.

שימוש בשירותי צד שלישי

אם ברצונך לעקוב אחר מיילים ביתר פירוט, תוכל להשתמש בשירותי צד שלישי כגון Yesware או Mailtrack. שירותים אלה מאפשרים לך לעקוב אחר מיילים בזמן אמת, ומספקים לך מידע מפורט על מתי ובאיזו תדירות נמען פתח את ההודעה שלך.

סיכום

לדעת אם הודעות נקראו או לא ב-Gmail יכולה להיות שימושית במגוון מצבים. עם תכונת אישור הקריאה, אתה יכול לדעת בקלות אם הודעות נקראו ב-Gmail. אתה יכול גם להשתמש בשירותי צד שלישי כדי לעקוב אחר הודעות דוא"ל ביתר פירוט. למידע נוסף על אופן השימוש ב-Gmail, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן