דף הבית » אנציקלופדיה » איך אתה יכול לדעת אם השותף שלך עבר ניתוח להסרת זרע?

איך אתה יכול לדעת אם השותף שלך עבר ניתוח להסרת זרע?

איך אתה יכול לדעת אם השותף שלך עבר ניתוח להסרת זרע?

מהי כריתת כלי דם?

כריתת כלי דם היא הליך כירורגי המונע מגבר את היכולת להביא ילד לעולם. זוהי צורה קבועה של אמצעי מניעה והיא נעשית בדרך כלל כמוצא אחרון כאשר צורות אחרות של אמצעי מניעה נכשלו או אינן מתאימות. במהלך ההליך נחתכים וקושרים את הצינורות המובילים זרע מהאשכים לפין. זה מונע שחרור זרע במהלך השפיכה.

סימנים לכך שהשותף שלך עבר כריתת כלי דם

אם אתה חושש שאולי בן הזוג שלך עבר כריתת כלי דם, יש כמה סימנים שאתה יכול לחפש. ראשית, ייתכן שתבחין שהשפיכה של בן הזוג שלך השתנתה בצבע או במרקם. הסיבה לכך היא שהזרע אינו קיים עוד ביציאת השפיכה. שנית, בן הזוג שלך עלול לחוות כאב או אי נוחות באזור שבו בוצעה כריתת כלי הדם. זה בדרך כלל סימן שהניתוח הצליח. שלישית, בן הזוג שלך עלול לחוות ירידה בדחף המיני שלו. הסיבה לכך היא שההורמונים שמשתחררים במהלך השפיכה אינם קיימים יותר. לבסוף, בן הזוג שלך עשוי לחוות ירידה בפוריות שלו. הסיבה לכך היא שהזרע אינו מסוגל יותר להגיע לביצית.

בדיקה לכריתת כלי דם

אם אתה עדיין לא בטוח אם בן הזוג שלך עבר כריתת כלי דם, אתה יכול לבדוק אותם. ישנן שתי בדיקות שניתן לעשות כדי לקבוע אם גבר עבר כריתת כלי דם. הראשון הוא ניתוח זרע. בדיקה זו תחפש נוכחות של זרע בשפיכה. אם אין זרע, סביר להניח שבן הזוג עבר כריתת כלי דם. הבדיקה השנייה היא בדיקת דם. בדיקה זו תחפש נוכחות של נוגדנים נגד זרע. אם קיימים נוגדנים אלו, סביר להניח שבן הזוג שלך עבר כריתת כלי דם.

סיכום

אם אתה חושש שאולי בן הזוג שלך עבר כריתת כלי דם, יש כמה סימנים שאתה יכול לחפש. אתה יכול גם לבדוק את בן הזוג שלך כדי לקבוע אם הוא עבר כריתת כלי דם. חשוב לוודא שיש ברשותכם את כל המידע הדרוש לכם כדי לקבל החלטה מושכלת. צפה בסרטונים על איך אתה יכול לדעת אם בן הזוג עבר ניתוח להסרת הזרע?

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן