דף הבית » בחירות הגולשים » איך אתה יכול לדעת אם השותף שלך עבר ניתוח להסרת הזרע?

איך אתה יכול לדעת אם השותף שלך עבר ניתוח להסרת הזרע?

איך אתה יכול לדעת אם השותף שלך עבר ניתוח להסרת הזרע?

מהי כריתת כלי דם?

כריתת כלי דם היא הליך כירורגי הכולל חיתוך ואיטום של הצינורות המובילים זרע מהאשכים לפין. הליך זה נחשב לצורה קבועה של אמצעי מניעה ומשמש לעתים קרובות על ידי זוגות שהחליטו שהם לא רוצים ללדת עוד ילדים. חשוב לציין שכריתת כלי דם אינה משפיעה על יכולתו של גבר לקבל זקפה או שפיכה.

סימנים ותסמינים של כריתת כלי דם

הסימנים והתסמינים השכיחים ביותר של כריתת כלי דם הם ירידה בכמות הזרע המשתחררת בזמן שפיכה וירידה במספר הזרע בזרע. סימנים ותסמינים אחרים עשויים לכלול ירידה בגודל האשכים, ירידה בכמות הזמן שלוקח לשפיכה, וירידה בכמות הזמן שלוקח להגיע לאורגזמה.

בדיקה לכריתת כלי דם

אם אתה חושד שבן הזוג עבר כריתת כלי דם, חשוב להיבדק כדי לאשר את האבחנה. הבדיקה הנפוצה ביותר המשמשת לאבחון כריתת כלי דם היא ניתוח זרע. בדיקה זו מודדת את כמות הזרע בזרע ויכולה לעזור לקבוע אם בוצעה כריתת כלי דם.

סיכונים של כריתת כלי דם

למרות שכריתת כלי דם נחשבת לצורה בטוחה ויעילה של אמצעי מניעה, ישנם כמה סיכונים הקשורים להליך. סיכונים אלה כוללים זיהום, דימום וכאב. חשוב לדון בסיכונים אלו עם הרופא שלך לפני שעוברים כריתת כלי דם.

סיכום

אם אתה חושד שבן הזוג עבר כריתת כלי דם, חשוב להיבדק כדי לאשר את האבחנה. ניתוח זרע הוא הבדיקה הנפוצה ביותר המשמשת לאבחון כריתת כלי דם ויכול לעזור לקבוע אם בוצעה כריתת כלי דם. למרות שכריתת כלי דם נחשבת לצורה בטוחה ויעילה של אמצעי מניעה, ישנם כמה סיכונים הקשורים להליך. חשוב לדון בסיכונים אלו עם הרופא שלך לפני שעוברים כריתת כלי דם. כדי ללמוד עוד על כריתת כלי דם, אתה יכול לצפות בסרטונים על כריתת כלי דם ב-YouTube.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן