דף הבית » להעביר את הזמן » איך אתה יכול לדעת אם השיצו הוא מעורב או גזעי?

איך אתה יכול לדעת אם השיצו הוא מעורב או גזעי?

איך אתה יכול לדעת אם השיצו הוא מעורב או גזעי?

מה זה שיצו?

השיצו הוא גזע קטן של כלבים הידוע באישיותו התוססת והשובבה. הם מכונים לעתים קרובות "כלבי צעצוע" בשל גודלם הקטן. שיצו הם בדרך כלל לבנים עם סימנים שחורים, אבל הם יכולים להגיע גם בצבעים אחרים. הם נחשבים להיפואלרגניים, מה שהופך אותם לבחירה פופולרית עבור אנשים עם אלרגיות.

כיצד לזהות שיצו גזעי

הדרך הטובה ביותר לקבוע אם Shitzo הוא גזעי היא להסתכל על המאפיינים הפיזיים שלו. Shitzos גזעיים צריכים להיות בעלי מבנה גוף וצבע מובהקים. הם צריכים להיות בעלי לוע קצר ומרובע ומעיל עבה וכפול. המעיל צריך להיות לבן עם סימנים שחורים, אם כי צבעים אחרים אפשריים. האוזניים צריכות להיות זקופות והזנב צריך להיות מכורבל על הגב.

דרכים אחרות לזהות שיצו גזעי

בנוסף למאפיינים הפיזיים שלו, יש דרכים אחרות לדעת אם שצו הוא גזעי. לשיצו גזעי צריך להיות אילן יוחסין שניתן לייחס להוריו. ניתן לעשות זאת על ידי פנייה למגדל או למועדון הכלבנות האמריקאי (AKC). ה-AKC מציע גם בדיקות DNA עבור Shitzos כדי לאשר את הגזע שלהם.

טבלה: מאפיינים של שיצו גזעי

מאפיין תיאור
צורת גוף לוע קצר ומרובע
מעיל מעיל עבה, כפול, לבן עם סימנים שחורים
אוזניים זקוף
זָנָב מכורבל על הגב

סיכום

זיהוי שיצו גזעי יכול להיות אתגר, אבל עם המידע הנכון ניתן לעשות זאת. על ידי התבוננות במאפיינים הפיזיים ובאילן היוחסין, אתה יכול לקבוע אם שיצו הוא גזעי או מעורב. אתה יכול גם להשתמש בבדיקת DNA כדי לאשר את הגזע. למידע נוסף על גזע השיצו, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן