דף הבית » להעביר את הזמן » איך אתה יכול לדעת אם השעון מזויף?

איך אתה יכול לדעת אם השעון מזויף?

איך אתה יכול לדעת אם השעון מזויף?

אימות

אימות שעון יכול להיות קשה, במיוחד אם אתה לא מומחה. ישנם כמה סימנים מודיעים שיכולים לעזור לך לקבוע אם השעון הוא אמיתי או מזויף. הנה כמה טיפים שיעזרו לך.

בדוק את המותג

הדבר הראשון שצריך לחפש הוא המותג של השעון. אם השעון טוען שהוא מותג מסוים, ודאו שזהו אותו מותג שנמצא בפועל על השעון. לשעונים מזויפים רבים יהיה לוגו שנראה דומה למותג האמיתי, אך הוא לא יהיה מדויק. אם אינך בטוח, ערוך מחקר והשווה את הלוגו ללוגו הרשמי של המותג.

חפש איכות

לאחר מכן, תסתכל על איכות השעון. שעון אמיתי ייוצר מחומרים איכותיים ויהיה מעוצב היטב. שעונים מזויפים מיוצרים לרוב מחומרים זולים יותר ולא יהיו עשויים היטב. חפש סימנים של אומנות לקויה כגון חלקים רופפים, תפירה לקויה או גימור זול למראה.

בדוק את התנועה

התנועה של השעון היא דרך נוספת לדעת אם הוא אמיתי או מזויף. לשעון אמיתי תהיה תנועה חלקה ומדויקת, בעוד שלשעון מזויף תהיה תנועה קופצנית ולא מאוזנת. אם אתה יכול, פתח את השעון והסתכל על התנועה. לשעון אמיתי תהיה תנועה איכותית ואילו לשעון מזויף תהיה תנועה זולה ואיכותית.

בדוק את המספר הסידורי

דרך נוספת לבדוק אם שעון אמיתי או מזויף היא לחפש מספר סידורי. לרוב השעונים האמיתיים יהיה מספר סידורי ייחודי שניתן להשתמש בו לזיהוי השעון. לשעונים מזויפים לרוב לא יהיה מספר סידורי, או שהמספר הסידורי יהיה שגוי. אם אינך מוצא מספר סידורי, סביר להניח שהשעון מזויף.

סיכום

אימות שעון יכול להיות קשה, אבל בעזרת כמה טיפים פשוטים תוכלו לדעת אם השעון הוא אמיתי או מזויף. חפשו את המותג, בדקו את האיכות, בדקו את התנועה וחפשו מספר סידורי. אם תבצע את השלבים הבאים, אתה אמור לדעת אם השעון הוא אמיתי או מזויף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן