דף הבית » להעביר את הזמן » איך אתה יכול לדעת אם זה זכר או נקבה מוקדם?

איך אתה יכול לדעת אם זה זכר או נקבה מוקדם?

איך אתה יכול לדעת אם זה זכר או נקבה מוקדם?

מהם הסימנים למגדר ברחם?

זה יכול להיות קשה לדעת את מינו של תינוק בשלב מוקדם, אבל יש כמה סימנים שיכולים לעזור לך לקבוע אם זה בן או בת. הדרך האמינה ביותר לגלות את מינו של תינוקך היא ביצוע בדיקת אבחון הנקראת דגימת כוויות כורונית (CVS) או בדיקת מי שפיר. עם זאת, בדיקות אלו נעשות בדרך כלל בהמשך ההריון, כך שאם את רוצה לברר את מין התינוק שלך מוקדם יותר, יש כמה סימנים שאת יכולה לחפש.

סימני אולטרסאונד

אחת הדרכים הנפוצות ביותר לקבוע מין היא באמצעות אולטרסאונד. במהלך בדיקת אולטרסאונד, טכנאי יוכל לראות את איברי המין של התינוק ולקבוע את המין. זה נעשה בדרך כלל בין 18 ל-20 שבועות של הריון. עם זאת, זה לא תמיד מדויק, שכן התינוק עשוי להיות במצב שמקשה על ראיית איברי המין.

קצב לב עוברי

סימן נוסף שעשוי להצביע על מין תינוקך הוא קצב הלב של העובר. מאמינים שלתינוקות נקבות יש קצב לב מהיר יותר מתינוקות זכרים. עם זאת, זה לא תמיד המקרה ואינו דרך אמינה לקבוע מגדר.

תסמינים אימהיים

יש אנשים המאמינים שתסמינים מסוימים שחוותה האם במהלך ההריון יכולים להצביע על מין התינוק. לדוגמה, מאמינים שאם האם חווה בחילות בוקר חמורות, סביר יותר שזו ילדה. עם זאת, אין ראיות מדעיות התומכות בכך.

תשוקות

כמו כן, מאמינים שתשוקותיה של האם יכולות להצביע על מינו של התינוק. נהוג לחשוב שאם האם משתוקקת למאכלים מתוקים, סביר יותר שזו בת, ואילו אם היא משתוקקת למאכלים מלוחים או חמוצים, סביר יותר שמדובר בבן. שוב, אין ראיות מדעיות התומכות בכך.

סיפורי נשים ישנות

יש הרבה סיפורי נשים זקנות שטוענות שהן מסוגלות לחזות את מינו של תינוק. לדוגמה, יש אנשים המאמינים שאם האם נושאת את התינוק גבוה, סביר יותר שזו בת, בעוד שאם היא נושאת את התינוק נמוך, סביר יותר שזה יהיה בן. עם זאת, שיטות אלה אינן אמינות ואין להשתמש בהן כדי לקבוע את מינו של תינוק.

לסיכום, זה יכול להיות קשה לדעת את מינו של תינוק בשלב מוקדם, אבל יש כמה סימנים שיכולים לעזור לך לקבוע אם זה בן או בת. אולטרסאונד היא הדרך האמינה ביותר לגלות את מין התינוק שלך, אך היא לא תמיד מדויקת. יש גם כמה סיפורי נשים זקנות שטוענות שהן מסוגלות לחזות את מינו של תינוק, אך שיטות אלו אינן אמינות ואין להשתמש בהן כדי לקבוע את מינו של תינוק.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן