דף הבית » עוצר נשימה » איך אתה יכול לדעת אם חתול מסורס?

איך אתה יכול לדעת אם חתול מסורס?

איך אתה יכול לדעת אם חתול מסורס?

מה זה סירוס?

סירוס הוא תהליך של הסרה כירורגית של איברי הרבייה של חתול זכר. הליך זה ידוע גם בשם סירוס. סירוס הוא מנהג נפוץ לחתולים והוא נעשה כדי למנוע המלטה לא רצויה, להפחית שוטטות ולחימה, וכדי לסייע בשליטה באוכלוסיית חתולי הרחוב.

סימנים ותסמינים של חתול מסורס

הסימן הברור ביותר של חתול מסורס הוא היעדר אשכים. עם זאת, ישנם סימנים ותסמינים נוספים שעשויים להעיד על סירוס חתול. אלו כוללים:

  • ירידה בתוקפנות ובנדידה
  • ירידה בריסוס שתן
  • ירידה בקוליות
  • ירידה בהתנהגות המינית

היתרונות של סירוס

בנוסף לסימנים והתסמינים שהוזכרו לעיל, ישנם יתרונות נוספים לסירוס החתול שלך. סירוס יכול לעזור להפחית את הסיכון למחלות וסוגי סרטן מסוימים, כמו גם להפחית את הסיכון לבעיות התנהגות מסוימות. סירוס יכול גם לעזור להפחית את מספר החתולים הלא רצויים בקהילה.

סוגי סירוס

ישנם שני סוגי סירוס: סירוס מסורתי וסירוס לפרוסקופי. סירוס מסורתי הוא הסוג הנפוץ ביותר וכולל הסרה כירורגית של האשכים. סירוס לפרוסקופי היא שיטה חדשה יותר הכוללת שימוש בלפרוסקופ להסרת האשכים. שיטה זו פחות פולשנית ויש לה פחות סיכונים הקשורים אליה.

איך לדעת אם חתול מסורס

שלטים מסורס לא מסורס
אשכים נֶעדָר מתנה
תוֹקפָּנוּת ירד מוּגדָל
נדידה ירד מוּגדָל
ריסוס שתן ירד מוּגדָל
קוליות ירד מוּגדָל
התנהגות מינית ירד מוּגדָל

בסופו של דבר, הדרך היחידה להיות בטוח אם חתול עבר סירוס היא לבדוק אותו על ידי וטרינר. עם זאת, הסימנים והתסמינים שהוזכרו לעיל יכולים לעזור לך לקבוע אם חתול סורס. חשוב לציין שלא כל החתולים יראו את אותם סימנים ותסמינים, לכן עדיף להתייעץ עם וטרינר לקבלת תשובה חד משמעית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן