דף הבית » TOP10 » איך אתה יכול לדעת אם נראית לאחרונה בוואטסאפ?

איך אתה יכול לדעת אם נראית לאחרונה בוואטסאפ?

. איך אתה יכול לדעת אם נראית לאחרונה בוואטסאפ?

מה זה וואטסאפ?

WhatsApp היא אפליקציית הודעות פופולרית המאפשרת למשתמשים לשלוח ולקבל הודעות טקסט, תמונות, סרטונים, הודעות אודיו ומסמכים. הוא זמין עבור מכשירי אנדרואיד ו-iOS כאחד, והוא בחינם להורדה ולשימוש. לאפליקציה יש גם תכונה "נראה לאחרונה", המאפשרת למשתמשים לראות מתי אנשי הקשר שלהם היו מקוונים לאחרונה.

איך אתה יכול לדעת אם נראית לאחרונה בוואטסאפ?

אם אתה רוצה לדעת אם נראית לאחרונה בוואטסאפ, יש כמה דרכים לבדוק. כך:

בדוק את סטטוס נראה לאחרונה

הדרך הראשונה לבדוק את המצב האחרון שראיתם היא לפתוח את האפליקציה וללכת ללשונית "הגדרות". משם, אתה יכול לבחור באפשרות "חשבון" ולאחר מכן לבחור "פרטיות". בקטע "נראה לאחרונה", אתה יכול לראות מתי ראית לאחרונה ב-WhatsApp.

בדוק את סטטוס 'נראה לאחרונה' של אנשי הקשר שלך

אתה יכול גם לבדוק את הסטטוס שנראה לאחרונה של אנשי הקשר שלך. כדי לעשות זאת, פתח את האפליקציה ועבור ללשונית "צ'אטים". משם, בחר את איש הקשר שברצונך לבדוק ולאחר מכן הקש על שמו בחלק העליון של המסך. זה יפתח את הפרופיל שלו, שם תוכל לראות את הסטטוס שנראה לאחרונה.

בדוק את עדכוני המצב של אנשי הקשר שלך

ייתכן שגם לאנשי הקשר שלך יהיו עדכוני סטטוס שתוכל להציג. כדי לעשות זאת, פתח את האפליקציה ועבור ללשונית "צ'אטים". משם, בחר את איש הקשר שברצונך לבדוק ולאחר מכן הקש על שמו בחלק העליון של המסך. זה יפתח את הפרופיל שלהם, שם תוכל לראות את עדכוני הסטטוס שלהם.

מה היתרונות של בדיקת סטטוס שנראה לאחרונה?

בדיקת הסטטוס שנראה לאחרונה יכולה להיות מועילה בכמה דרכים. ראשית, זה יכול לעזור לך לשמור על קשר עם אנשי הקשר שלך. אתה יכול לראות מתי הם היו מקוונים לאחרונה ולפנות אליהם אם לא שמעת מהם זמן מה. שנית, זה יכול לעזור לך לנהל את הזמן שלך טוב יותר. אם אתה יודע מתי אנשי הקשר שלך היו מקוונים לאחרונה, תוכל לתכנן את ההודעות שלך בהתאם. לדוגמה, אם אתה יודע שמישהו היה מקוון לאחרונה בשעה 20:00, אתה יכול להמתין עד למחרת כדי לשלוח לו הודעה. לבסוף, זה יכול לעזור לך להגן על הפרטיות שלך. אם אינך רוצה שאנשי קשר מסוימים יידעו מתי היית מחובר לאחרונה, תוכל לכבות את התכונה "נראה לאחרונה" בהגדרות שלך.

השוואה מהירה

תכונה תיאור
בדוק את סטטוס נראה לאחרונה עבור ללשונית "הגדרות" ובחר באפשרות "חשבון". בקטע "נראה לאחרונה", אתה יכול לראות מתי ראית לאחרונה ב-WhatsApp.
בדוק את סטטוס 'נראה לאחרונה' של אנשי הקשר שלך פתח את האפליקציה ועבור ללשונית "צ'אטים". בחר את איש הקשר שברצונך לבדוק ולאחר מכן הקש על שמו בחלק העליון של המסך. זה יפתח את הפרופיל שלו, שם תוכל לראות את הסטטוס שנראה לאחרונה.
בדוק את עדכוני המצב של אנשי הקשר שלך פתח את האפליקציה ועבור ללשונית "צ'אטים". בחר את איש הקשר שברצונך לבדוק ולאחר מכן הקש על שמו בחלק העליון של המסך. זה יפתח את הפרופיל שלהם, שם תוכל לראות את עדכוני הסטטוס שלהם.

סיכום

תכונת "נראה לאחרונה" של WhatsApp יכולה להיות כלי שימושי לשמור על קשר עם אנשי הקשר שלך ולנהל את הזמן שלך טוב יותר. זה גם יכול לעזור לך להגן על הפרטיות שלך בכך שהוא מאפשר לך לכבות את התכונה "נראה לאחרונה" בהגדרות שלך. כדי לבדוק את המצב האחרון שראית, עבור ללשונית "הגדרות" ובחר באפשרות "חשבון". אתה יכול גם לבדוק את הסטטוס שנראה לאחרונה של אנשי הקשר שלך על ידי פתיחת הפרופיל שלהם. לבסוף, תוכל לבדוק את עדכוני הסטטוס של אנשי הקשר שלך על ידי פתיחת הפרופיל שלהם. למידע נוסף, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן