דף הבית » רץ ברשת » איך אתה יכול לדעת אם פוטושופ מקורי?

איך אתה יכול לדעת אם פוטושופ מקורי?

איך אתה יכול לדעת אם פוטושופ מקורי?

מה זה פוטושופ?

Photoshop הוא עורך גרפי רסטר שפותח ופורסם על ידי Adobe Systems. זהו תקן התעשייה למניפולציה של תמונות ונמצא בשימוש נרחב על ידי צלמים, מעצבים גרפיים ומעצבי אתרים. Photoshop זמין עבור מערכות ההפעלה Windows ו-Mac כאחד.

איך אתה יכול לדעת אם פוטושופ מקורי?

זה יכול להיות קשה לדעת אם עותק של פוטושופ הוא מקורי או לא. הנה כמה טיפים לזיהוי גרסה מקורית של פוטושופ:

בדוק את מספר הגרסה

מספר הגרסה של גרסה מקורית של Photoshop יתאים למספר הגרסה המופיע באתר האינטרנט של אדובי. אם מספר הגרסה אינו תואם, סביר להניח שזו אינה גרסה מקורית של Photoshop.

בדוק את המספר הסידורי

המספר הסידורי של גרסה מקורית של Photoshop יתאים למספר הסידורי המופיע באתר Adobe. אם המספר הסידורי אינו תואם, סביר להניח שזו אינה גרסה מקורית של Photoshop.

בדוק את תקליטור ההתקנה

אם דיסק ההתקנה אינו גרסה מקורית של Photoshop, סביר להניח שזו אינה גרסה מקורית של Photoshop. גרסה מקורית של פוטושופ תגיע עם דיסק התקנה המסומן עם מספר הגרסה והמספר הסידורי.

בדוק את האתר

אם האתר שממנו רכשת את פוטושופ אינו תואם לאתר הרשום באתר אדובי, סביר להניח שלא מדובר בגרסה מקורית של פוטושופ. גרסה מקורית של פוטושופ תהיה זמינה באתר האינטרנט הרשמי של אדובי.

בדוק את המחיר

אם מחיר העותק של פוטושופ נמוך משמעותית מהמחיר המופיע באתר אדובי, סביר להניח שלא מדובר בגרסה מקורית של פוטושופ. גרסה מקורית של פוטושופ תתומחר בהתאם לגרסה ולתכונות הכלולים.

בדוק עדכונים

אם העותק של פוטושופ אינו מכיל את העדכונים האחרונים, סביר להניח שזו אינה גרסה מקורית של פוטושופ. גרסה מקורית של Photoshop תכלול את העדכונים האחרונים.

בדוק אם יש תמיכה

אם לעותק של Photoshop אין גישה לתמיכה של Adobe, סביר להניח שזו אינה גרסה מקורית של Photoshop. לגרסה מקורית של Photoshop תהיה גישה לתמיכה של Adobe.

חשוב לוודא שאתה משתמש בגרסה מקורית של פוטושופ, מכיוון שהיא תספק את הביצועים והאמינות הטובים ביותר. לגרסה מקורית של Photoshop תהיה גם גישה לעדכונים האחרונים ולתמיכה מ-Adobe.

למידע נוסף על איך לדעת אם פוטושופ מקורי, עיין במאמר זה בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן