דף הבית » המלצות הצוות » איך אתה יכול לדעת אם קיבלתי חיסון נגד חצבת?

איך אתה יכול לדעת אם קיבלתי חיסון נגד חצבת?

איך אתה יכול לדעת אם קיבלתי חיסון נגד חצבת?

מה זה חצבת?

חצבת היא מחלה מדבקת מאוד הנגרמת על ידי וירוס. זה מתפשט באוויר כאשר אדם נגוע משתעל או מתעטש. תסמינים של חצבת כוללים חום, נזלת, שיעול ופריחה המכסה את כל הגוף. סיבוכים של חצבת יכולים לכלול דלקות אוזניים, דלקת ריאות ודלקת מוח (נפיחות של המוח).

חיסון נגד חצבת

החיסון נגד חצבת הוא הדרך הטובה ביותר להגן על עצמך או על ילדך מפני המחלה. החיסון ניתן בזריקה וניתן לרוב לילדים בגיל 12 חודשים ושוב בגיל 4-6 שנים. חשוב לקבל את החיסון בזמן כדי להבטיח הגנה מלאה.

איך אתה יכול לדעת אם קיבלתי חיסון נגד חצבת?

הדרך הטובה ביותר לדעת אם אתה או ילדך קיבלת את החיסון נגד חצבת היא לבדוק את רישומי החיסונים שלך. לרופא או לרופא שלך צריך להיות רישום של כל החיסונים שקיבלת. אתה יכול גם לבדוק עם מחלקת הבריאות של המדינה או המקומית שלך כדי לראות אם יש להם תיעוד של החיסונים שלך.

לוח זמנים לחיסון נגד חצבת

החיסון נגד חצבת ניתן לרוב לילדים בגיל 12 חודשים ושוב בגיל 4-6 שנים. חשוב לקבל את החיסון בזמן כדי להבטיח הגנה מלאה. הטבלה הבאה מציגה את לוח הזמנים המומלץ לחיסונים נגד חצבת לילדים ולמבוגרים.

גיל תַרכִּיב
12 חודשים חצבת, חזרת, אדמת (MMR)
4-6 שנים חצבת, חזרת, אדמת (MMR)
מבוגרים חצבת, חזרת, אדמת (MMR) או חצבת, חזרת, אדמת, אבעבועות רוח (MMRV)

החשיבות של קבלת חיסון

חשוב להתחסן נגד חצבת כדי להגן על עצמך ועל משפחתך. חיסון הוא הדרך הטובה ביותר למנוע חצבת וסיבוכיה. החיסון גם עוזר להגן על מי שלא ניתן לחסן, כמו תינוקות, נשים הרות ואנשים עם מערכת חיסון מוחלשת.

סיכום

חצבת היא מחלה מדבקת ביותר שניתן למנוע באמצעות חיסון. הדרך הטובה ביותר לדעת אם אתה או ילדך קיבלת את החיסון נגד חצבת היא לבדוק את רישומי החיסונים שלך. חשוב להתחסן נגד חצבת כדי להגן על עצמך ועל משפחתך. חיסון הוא הדרך הטובה ביותר למנוע חצבת וסיבוכיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן