דף הבית » מומלץ בהקדם » איך אתה יכול לדעת אם WhatsApp נמצא במחשב?

איך אתה יכול לדעת אם WhatsApp נמצא במחשב?

איך אתה יכול לדעת אם WhatsApp נמצא במחשב?

מה זה וואטסאפ?

WhatsApp היא אפליקציית הודעות פופולרית המאפשרת למשתמשים לשלוח ולקבל הודעות, תמונות, סרטונים, מסמכים ומדיה אחרת. הוא זמין עבור מכשירי iOS ו-Android, כמו גם עבור מחשבים שולחניים. זה בחינם לשימוש, וזו דרך מצוינת לשמור על קשר עם חברים ובני משפחה.

כיצד לדעת אם WhatsApp מותקן במחשב שלך

אם אתה רוצה לדעת אם WhatsApp מותקן במחשב שלך, הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לבדוק את רשימת התוכניות המותקנות במחשב שלך. כדי לעשות זאת, פתח את תפריט התחל והקלד "הוסף או הסרה של תוכניות" בשורת החיפוש. פעולה זו תפתח את רשימת התוכניות המותקנות במחשב שלך. חפש את WhatsApp ברשימה ואם הוא קיים, אז הוא מותקן במחשב שלך.

כיצד להתקין WhatsApp במחשב שלך

אם אינך מוצא את WhatsApp ברשימת התוכנות המותקנות, תצטרך להתקין אותה. כדי לעשות זאת, פתח את דפדפן האינטרנט שלך ועבור לאתר WhatsApp. משם, אתה יכול להוריד את גרסת שולחן העבודה של האפליקציה. לאחר השלמת ההורדה, פתח את הקובץ ובצע את ההוראות להתקנת WhatsApp במחשב שלך.

כיצד להשתמש ב-WhatsApp במחשב שלך

לאחר שהתקנת את WhatsApp במחשב שלך, תצטרך להגדיר אותה. כדי לעשות זאת, פתח את האפליקציה והזן את מספר הטלפון שלך. לאחר מכן WhatsApp תשלח לך קוד אימות באמצעות הודעת טקסט. הזן את הקוד באפליקציה כדי לאמת את מספר הטלפון שלך ולהשלים את תהליך ההגדרה.

סיכום

WhatsApp היא דרך מצוינת לשמור על קשר עם חברים ובני משפחה. כדי לברר אם הוא מותקן במחשב שלך, עיין ברשימת התוכניות המותקנות. אם זה לא מותקן, אתה יכול להוריד ולהתקין אותו מאתר WhatsApp. לאחר התקנתו, תוכל להגדיר אותו ולהתחיל להשתמש בו.

צפה בסרטון זה למידע נוסף

למידע נוסף על איך לדעת אם WhatsApp נמצא במחשב שלך, בדוק את הסרטון הזה מ-YouTube: כיצד לדעת אם WhatsApp נמצא במחשב שלי

מְשִׁימָה הוראות
בדוק אם WhatsApp מותקן פתח את תפריט התחל והקלד "הוסף או הסרה של תוכניות" בשורת החיפוש. חפשו את WhatsApp ברשימה.
התקן WhatsApp הורד את גרסת שולחן העבודה של האפליקציה מאתר WhatsApp.
הגדר את WhatsApp הזן את מספר הטלפון שלך ואמת אותו באמצעות הקוד שנשלח בהודעת טקסט.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן