דף הבית » TOP10 » איך אתה יכול לדעת מה גודל הזין לפי הידיים?

איך אתה יכול לדעת מה גודל הזין לפי הידיים?

איך אתה יכול לדעת מה גודל הזין לפי הידיים?

מה הקשר בין גודל יד לגודל זין?

כשזה מגיע לגודל הזין של גבר, יש הרבה ספקולציות ומיתוסים לגבי הגודל "נורמלי" או "אידיאלי". אבל דבר אחד שלעתים קרובות מתעלמים ממנו הוא הקשר בין גודל היד לגודל הזין. אמנם אין הוכחות מדעיות התומכות ברעיון שניתן להשתמש בגודל היד כדי לחזות במדויק את גודל הזין, אך ניתן ליצור כמה מתאמים מעניינים.

מה אומרים המומחים?

המומחים חלוקים בנושא זה. יש הסבורים שיש מתאם בין גודל היד לגודל הזין, בעוד שאחרים מאמינים שזה אנקדוטלי בלבד. מחקר אחד שנערך על ידי אוניברסיטת קליפורניה, לוס אנג'לס מצא שלגברים עם ידיים גדולות יש זין גדול יותר מאשר לגברים עם ידיים קטנות יותר. עם זאת, המחקר לא לקח בחשבון גורמים אחרים כמו גודל גוף או גיל, שיכולים היו להשפיע על התוצאות. מומחים אחרים מאמינים שגודל היד אינו אינדיקטור אמין לגודל הזין. הם טוענים שיש יותר מדי משתנים במשחק, כמו גודל גוף, גיל ואפילו גנטיקה, שיכולים להשפיע על גודל הזין של גבר.

מה זה אומר על גברים?

לגברים שמודאגים לגבי גודל הזין שלהם, חשוב לזכור שגודל היד אינו מדד אמין לגודל הזין. אמנם יש מתאם מסוים בין השניים, אבל זו לא דרך אמינה לחזות את גודל הזין של גבר. הדרך הטובה ביותר לקבוע את גודל הזין של גבר היא למדוד אותו. זה יכול להיעשות עם סרגל או סרט מדידה. חשוב למדוד את אורך והיקפו של הזין על מנת לקבל מדידה מדויקת.

מה זה אומר על נשים?

עבור נשים, גודל הזין של גבר אינו בהכרח מדד ליכולת המינית שלו. בעוד שחלק מהנשים עשויות להעדיף זין גדול יותר, חשוב לזכור שגודל לא תמיד שווה להנאה. הדרך הטובה ביותר לקבוע אם גבר טוב במיטה היא לדבר איתו ולהכיר אותו. האישיות והגישה של גבר יכולים להיות חשובים לא פחות מהתכונות הפיזיות שלו בכל הנוגע להנאה מינית.

סיכום

אמנם ייתכן שיש מתאם מסוים בין גודל היד לגודל הזין, אך אין זו דרך אמינה לחזות את גודל הזין של גבר. הדרך הטובה ביותר לקבוע את גודל הזין של גבר היא למדוד אותו. עבור נשים, גודל הזין של גבר אינו בהכרח מדד ליכולת המינית שלו. הדרך הטובה ביותר לקבוע אם גבר טוב במיטה היא לדבר איתו ולהכיר אותו. אם אתה רוצה ללמוד עוד על נושא זה, עיין בסרטון YouTube זה למידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן